Gå til innhold

Bursdags gave til gniten svigermor

Anbefalte innlegg

Gjest Prinsessebarnet

Min "svigermor" kjøpte meget dyre gaver til barna (små) hun er tante til. Jeg fikk gave for 200kr, noe jeg er fornøyd med, jeg er bare sammen med sønnen hennes, og dessuten har hun dårlig råd.

Til hennes egen sønn brukte hun ikke mange kronene... om hun i det hele tatt brukte noen vet vi heller ikke, hun gikk sammen på en litt dyr presang med farmoren, men farmoren kjøpte slike litt dyre presanger til alle sine barnebarn i år (pga svært god økonomi) så vi tror moren ikke betalte for sin del av gaven, betalte hun, betalte hun i allefall ikke mye, for farmoren er ikke urettferig når det gjelder barnabarna sine.

Til bursdagen hadde hun ikke penger og ingen ville låne henne da hun aldri har penger og drmed blir det et problem å betale tilbake. Så han fikk ingenting av mammaen sin til bursdagen!!

Til morsdag kjøpte vi kake (han har aldri feiret morsdag for henne før) og sa vi kom på besøk, da besøkte hun heller en veninde og dret i oss og kaken hennes..

Nå dukker bursdagen hennes opp, hun fikk mob til jul, den kostet litt, så jeg synest ikke hun skal få noe særligt dyr gave til bursdagen sin. Særlig når hun kjøper røyk og øl istedet for gave ti sønnen sin!

Hva synest dere? Skal hun få en liten ting til et par hundre eller er kake nok?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136836-bursdags-gave-til-gniten-svigermor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor fokusere så mye på hva gavene koster?

Vil du helst gi henne ting eller kake?

Vil du gi henne pynt, noe hun har bruk for eller noe du legger energi i selv (f.eks kake)?

At hun ikke var der da dere ville feire dagen hennes kan kanskje skyldes noe så enkelt at hun ikke legger så mye i/bryr seg så mye om feiring som dere.

Blomster og kake hadde vært fantastisk iallfall! Men en av delene er nok helt sikkert nok.

Uansett, så gir man jo for å glede andre sant, og ikke for å få noe tilbake, men siden hun ikke synes det er så viktig å gi bort gaver, så er hun vel ikke så opptatt av å få dyre gaver tilbake heller...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...