Gå til innhold

Har størrelsen på penis noe å si for...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest IkkeSåVondtAtDIkkeErGodtForNoe

Har størrelsen på penis noe å si for...

... muligheten for å bli gravid?

Svar: Nei, det er vel den eneste situasjonen størrelsen ikke har noen betydning...(var jg stygg nå?)

Annonse

Hvis det var slik, ville jo ikke menn med små peniser klare å formere seg. De ville vært en utdødd rase.

Men siden det finnes noen av dem fortsatt, vil jeg tro at størrelsen ikke har noe å si, nei.

Nå er det ikke akkurat slik at de er en egen rase da.. Det er heller ikke så veldig arvelig vil jeg tro, kanskje litt men.

Den teorien der holder hvertfall ikke, men selvsagt vil jo en mann med liten penis også kunne få barn.

Gjest Ugga Bugga

Nå er det ikke akkurat slik at de er en egen rase da.. Det er heller ikke så veldig arvelig vil jeg tro, kanskje litt men.

Den teorien der holder hvertfall ikke, men selvsagt vil jo en mann med liten penis også kunne få barn.

Enig. Innlegget mitt var ikke helt dødsens alvorlig ment heller :-)

Hvis det var slik, ville jo ikke menn med små peniser klare å formere seg. De ville vært en utdødd rase.

Men siden det finnes noen av dem fortsatt, vil jeg tro at størrelsen ikke har noe å si, nei.

Skjønner ikke helt resonnementet ditt, selv om jeg er enig i konklusjonen. Menn med store peniser kan jo få sønner med små peniser, så sånn sett hadde ikke menn med små peniser trengt å være utdødd. Penis-størrelse går vel ikke automatisk i arv fra far til sønn?

Gjest Ugga Bugga

Skjønner ikke helt resonnementet ditt, selv om jeg er enig i konklusjonen. Menn med store peniser kan jo få sønner med små peniser, så sånn sett hadde ikke menn med små peniser trengt å være utdødd. Penis-størrelse går vel ikke automatisk i arv fra far til sønn?

OK, glem det! Det var en dårlig spøk.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...