Gjest eg undrast Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 ... muligheten for å bli gravid? Jeg mener, kan den være for kort? Slik at sæden ikke kommer langt nok inn, liksom? Var litt usikker på hvilket forum her, så jeg kjører på Åpent... 0 Siter
Klara Q Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 nei... Snakker av erfaring...? (spøker, gad vite) 0 Siter
still5barnsmor Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Snakker av erfaring...? (spøker, gad vite) ånei du....her er vi i andre grøften du...:-)))) *sukker fornøyd* klems 0 Siter
Gjest IkkeSåVondtAtDIkkeErGodtForNoe Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Har størrelsen på penis noe å si for... ... muligheten for å bli gravid? Svar: Nei, det er vel den eneste situasjonen størrelsen ikke har noen betydning...(var jg stygg nå?) 0 Siter
Klara Q Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 ånei du....her er vi i andre grøften du...:-)))) *sukker fornøyd* klems Tihi! Og jeg er selvsagt MEGET glad på dine vegne (- og ikke så rent lite fornøyd selv). 0 Siter
still5barnsmor Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Tihi! Og jeg er selvsagt MEGET glad på dine vegne (- og ikke så rent lite fornøyd selv). he,he...:-)) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Hvis det var slik, ville jo ikke menn med små peniser klare å formere seg. De ville vært en utdødd rase. Men siden det finnes noen av dem fortsatt, vil jeg tro at størrelsen ikke har noe å si, nei. 0 Siter
maiken76 Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Hvis det var slik, ville jo ikke menn med små peniser klare å formere seg. De ville vært en utdødd rase. Men siden det finnes noen av dem fortsatt, vil jeg tro at størrelsen ikke har noe å si, nei. Nå er det ikke akkurat slik at de er en egen rase da.. Det er heller ikke så veldig arvelig vil jeg tro, kanskje litt men. Den teorien der holder hvertfall ikke, men selvsagt vil jo en mann med liten penis også kunne få barn. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Nå er det ikke akkurat slik at de er en egen rase da.. Det er heller ikke så veldig arvelig vil jeg tro, kanskje litt men. Den teorien der holder hvertfall ikke, men selvsagt vil jo en mann med liten penis også kunne få barn. Enig. Innlegget mitt var ikke helt dødsens alvorlig ment heller :-) 0 Siter
Niobe Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Hvis det var slik, ville jo ikke menn med små peniser klare å formere seg. De ville vært en utdødd rase. Men siden det finnes noen av dem fortsatt, vil jeg tro at størrelsen ikke har noe å si, nei. Skjønner ikke helt resonnementet ditt, selv om jeg er enig i konklusjonen. Menn med store peniser kan jo få sønner med små peniser, så sånn sett hadde ikke menn med små peniser trengt å være utdødd. Penis-størrelse går vel ikke automatisk i arv fra far til sønn? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Skjønner ikke helt resonnementet ditt, selv om jeg er enig i konklusjonen. Menn med store peniser kan jo få sønner med små peniser, så sånn sett hadde ikke menn med små peniser trengt å være utdødd. Penis-størrelse går vel ikke automatisk i arv fra far til sønn? OK, glem det! Det var en dårlig spøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.