Tornerose Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hvor i all verden får man tak i denne (i Oslo)? Den står på dessertmenyen til diverse restauranter og er bare utrolig god. Jeg har sett den solgt i stykker (til omtrent 40 kroner!) på Sandvika Storsenter, men finnes det et sted man kan få kjøpt en hel kake? 0 Siter
Klara Q Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Når du finner en, kommer jeg gjerne på søndagskaffe..! )))))) 0 Siter
noldine Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Når du finner en, kommer jeg gjerne på søndagskaffe..! )))))) Kan dette hjelpe? Oreo Dream Dessert by Elizabeth Brusca Serve this chocolate dream in place of a birthday cake or enjoy it as an easy-to-make ice cream dessert. 1 package (about 50) Oreo cookies 1 stick of butter or margarine, melted 1/2 gallon of vanilla ice cream, slightly softened 1 jar (14.5 ounces) fudge 1 tub of whipped cream Crush all the Oreos, filling and all, into small crumbs. Reserve 1/2 cup of crumbs and set aside. Add melted butter to Oreo crumbs and press the butter firmly into the bottom of rectangular pan. Open the carton of ice cream. Slice and layer the ice cream on top of the Oreos. Spread fudge over ice cream, then spread whipped cream over fudge. Sprinkle reserved Oreo crumbs over top. Freeze overnight before serving. 0 Siter
noldine Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Det var hit den skulle! Oreo Dream Dessert by Elizabeth Brusca Serve this chocolate dream in place of a birthday cake or enjoy it as an easy-to-make ice cream dessert. 1 package (about 50) Oreo cookies 1 stick of butter or margarine, melted 1/2 gallon of vanilla ice cream, slightly softened 1 jar (14.5 ounces) fudge 1 tub of whipped cream Crush all the Oreos, filling and all, into small crumbs. Reserve 1/2 cup of crumbs and set aside. Add melted butter to Oreo crumbs and press the butter firmly into the bottom of rectangular pan. Open the carton of ice cream. Slice and layer the ice cream on top of the Oreos. Spread fudge over ice cream, then spread whipped cream over fudge. Sprinkle reserved Oreo crumbs over top. Freeze overnight before serving. 0 Siter
Tornerose Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Skrevet 17. februar 2004 Kan dette hjelpe? Oreo Dream Dessert by Elizabeth Brusca Serve this chocolate dream in place of a birthday cake or enjoy it as an easy-to-make ice cream dessert. 1 package (about 50) Oreo cookies 1 stick of butter or margarine, melted 1/2 gallon of vanilla ice cream, slightly softened 1 jar (14.5 ounces) fudge 1 tub of whipped cream Crush all the Oreos, filling and all, into small crumbs. Reserve 1/2 cup of crumbs and set aside. Add melted butter to Oreo crumbs and press the butter firmly into the bottom of rectangular pan. Open the carton of ice cream. Slice and layer the ice cream on top of the Oreos. Spread fudge over ice cream, then spread whipped cream over fudge. Sprinkle reserved Oreo crumbs over top. Freeze overnight before serving. Takk for oppskrift, men oreo dream cake er mer en ostekake, ikke en iskake. Har søkt på nettet, og problemet er ikke å finne _en_ oppskrift, men at det er så mange av dem at det ville ta meg evigheter å lete gjennom alle for å finne en som ligner og så skal de prøves ut. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Takk for oppskrift, men oreo dream cake er mer en ostekake, ikke en iskake. Har søkt på nettet, og problemet er ikke å finne _en_ oppskrift, men at det er så mange av dem at det ville ta meg evigheter å lete gjennom alle for å finne en som ligner og så skal de prøves ut. Har du prøvd å spørre på restaurantene som fører den, da? Ikke alle er like gnitne med oppskriftene sine. 0 Siter
Tornerose Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 Har du prøvd å spørre på restaurantene som fører den, da? Ikke alle er like gnitne med oppskriftene sine. Hmm, jo, jeg kunne alltids spørre. Men jeg tviler egentlig på at de lager den selv da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.