Gå til innhold

Søndagsfilmen TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noen som så den som kan forklare meg slutten? Irriterende å bruke to timer på en film, for så å gå glipp av poenget...

Han gamle fyren satt jo og innrømmet at han hadde gjort det han var anklaget for, men så hadde han ikke gjort det alikevel? Det var et eller annet mellom han og den vakre konen hans jeg gikk glipp av..

Noen som kan forklare?

Skrevet

han visste at konen satt og hørte på, hun hadde straffet han i to år for noe han ikke hadde gjort. Hun fikk han til å oppsøke prostituerte og hun fikk han til å begynne å drikke. Han gjorde det som hevn mot henne.

trodde jeg da, men det er vel en sånn film alle tolker forskjellig?

Skrevet

han visste at konen satt og hørte på, hun hadde straffet han i to år for noe han ikke hadde gjort. Hun fikk han til å oppsøke prostituerte og hun fikk han til å begynne å drikke. Han gjorde det som hevn mot henne.

Mulig du har rett, men det var jo han som ble straffet verst,da...

Liker ikke sånne filmer som må tolkes så voldsomt!

Takk for svar!

mvh

Gjest bruseline
Skrevet

Vi ble lenge ledet til å tro at kona hans kunne ha noe med det å gjøre fordi hun var sjalu på yngre kvinner (Det fikk dere med dere ?).

Rett før han begynte tilstå sa han: "Jeg fatter bare ikke at hun kunne gå så langt for å få frem et poeng" Med det mente han at han ikke forsto hvordan hun kunne drepe jentene for så å legge skylden på ham. De sa jo at det var kona hans som hadde gitt politiet bildene, noe det jo egentlig ikke var siden det var han unge politien som fant de. Hvertfall så skjønte mannen at kona visste om bildene han hadde tatt av jentene, og tenke tydeligvis at hun måtte ha vært sjalu på "modellene"

Så var poenget da altså på slutten at han tilsto fordi han elsket sin kone så høyt at han gjorde det for hennes del, slik at hun skulle slippe fri.

Når han tilsto trodde kona at han snakket sant og spyttet på glasset.

Når så politikvinnen kom inn og fortalte at de hadde pågrepet en mann da han tok livet av en tredje jente, slkønte hun at mannen hadde løyet "for henne"

Derfor så vi også at hun "vurderte" å hoppe utfor en høyde rett etter, og når hun traff mannen sin på gaten tok hun et skritt mot ham for å klemme, noe han da ikke ville, og de satte seg på hver sin benk.

På en måte ble alt snudd på hodet siden det nå var hun som gjorde tilnærmelse og han som ikke ville.

Skjønner ?

Gjest bruseline
Skrevet

Vi ble lenge ledet til å tro at kona hans kunne ha noe med det å gjøre fordi hun var sjalu på yngre kvinner (Det fikk dere med dere ?).

Rett før han begynte tilstå sa han: "Jeg fatter bare ikke at hun kunne gå så langt for å få frem et poeng" Med det mente han at han ikke forsto hvordan hun kunne drepe jentene for så å legge skylden på ham.

De sa jo at det var kona hans som hadde gitt politiet bildene, noe det jo egentlig ikke var siden det var han unge politien som fant de. Hvertfall så skjønte mannen at kona visste om bildene han hadde tatt av jentene, og tenke tydeligvis at hun måtte ha vært sjalu på "modellene"

Så var poenget da altså på slutten at han tilsto fordi han elsket sin kone så høyt at han gjorde det for hennes del, slik at hun skulle slippe fri.

Når han tilsto trodde kona at han snakket sant og spyttet på glasset.

Når så politikvinnen kom inn og fortalte at de hadde pågrepet en mann da han tok livet av en tredje jente, slkønte hun at mannen hadde løyet "for henne"

Derfor så vi også at hun "vurderte" å hoppe utfor en høyde rett etter, og når hun traff mannen sin på gaten tok hun et skritt mot ham for å klemme, noe han da ikke ville, og de satte seg på hver sin benk.

På en måte ble alt snudd på hodet siden det nå var hun som gjorde tilnærmelse og han som ikke ville.

Skjønner ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...