Gå til innhold

FU: Hyggeligste du har hørt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

11

• damedame

5

• Klara Q

4

• still5barnsmor

4

Det fikk jeg av mannen min, ikke akkurat et kompliment, da, men det hyggeligste jeg har hørt:

"Før jeg traff deg, trodde jeg at kjærlighet var å treffe noen man likte godt, for så å gifte seg og få barn med. Men NÅ vet jeg hva kjærlighet er.."

Tror det er nesten 20 år siden (nei, det er 18 til sommeren!), disse ordene glemmer jeg aldri!

Hehe - hyggeligst og hyggeligst - men det første komplimentet min mann ga meg var:

Du er jamen flink til å spise!

(Jeg tenkte at han måtte være verdens største knøl, selvfølgelig - for det var helt klart at han mente jeg spiste MYE. Men da han fridde 14 dager senere, sa jeg ja likevel.)

(Sier vel kanskje mer om hvor desperat jeg var etter å bli gift).

Hilsen fortsatt gift (etter 11 år) - og fremdeles sulten

Gjest lis@bet

En kompis som tydeligvis var blitt begeistret for meg sa (vi var 18)

"Faen, ikke bare er du pen, du er jo skikkelig _ålreit_ og!"

Siden den gang har jeg fått høre masse flott av samboeren min, da.. :o)

.. forresten, i minneboka mi fra 6 klasse tror jeg det er, har en skrevet disse sjarmerende og minneverdige ord: "du er stygg men grei noen ganger"

*LOL*!! :-)

Annonse

Det jeg har blitt aller mest rørt av var daa min kjæreste (senere ektemann) første gang sa:

"Du er min beste venn!"

Av pene komplimenter fra andre: En fyr mente at jeg lignet på Sharon Stone, og sa at kjæresten min var heldig som fikk gå til sengs med "Sharon" *he he*

Det fikk jeg av mannen min, ikke akkurat et kompliment, da, men det hyggeligste jeg har hørt:

"Før jeg traff deg, trodde jeg at kjærlighet var å treffe noen man likte godt, for så å gifte seg og få barn med. Men NÅ vet jeg hva kjærlighet er.."

Tror det er nesten 20 år siden (nei, det er 18 til sommeren!), disse ordene glemmer jeg aldri!

"Du balsamerer sjelen min på en veldig positiv måte"

"Du er vakker, det skal du ha!!"

Det er hemmelig hvem som det...

Annonse

Ulv I Faarikaal

En jente på halvannet år i barnehagen der jeg jobbet sukket dypt og sa "Jeg er så glad i deg, Matthea". *smelt*

En litt eldre jente (to og et halvt) oppkalte badedukka si etter meg. *sukk*

De får sagt det... barna altså :)

Søstra mi kaller opp kuene etter kvinnfolk hun kjenner. De blir så rørt når de får vite det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...