Gå til innhold

FU: Hyggeligste du har hørt?

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

11

• damedame

5

• Klara Q

4

• still5barnsmor

4

Gjest lis@bet
Skrevet

Ja - han ja:-))

Kom igjen da "ildg" - hva er det for galt denne gangen? Kommet på mer du syns du skulle ha sagt?

Gjest lis@bet
Skrevet

Søstra mi kaller opp kuene etter kvinnfolk hun kjenner. De blir så rørt når de får vite det.

Er hun lærerinne? Ei jeg hadde på barneskolen ville kalle opp de tre nye kalvene sine etter meg og mine to venninner, vi tre hang sammen bestandig.

Men så viste det seg at navnene måtte gis alfabetisk, og de var bare kommet til B.. Så det ble verken L, L eller L. :-( Vi ble så klart utrolig skuffet, og lærerinna angret på at hun hadde lovet oss noe sånt uten å kunne holde det. Livet er hardt!

laguna1365380434
Skrevet

Kommer ikke på hva det absolutt peneste jeg har fått høre er..Men jeg kom på en dubiøs en: Exen min sa engang at jeg var den eneste han hadde vært forelska i som var pen på en sånn kjedelig måte..KJEDELIG! Jeg ble sååå fornærmet! Han rodde resten av forholdet..

Men bortsett fra det har jeg fått høre mye hyggelig, som jeg har blitt særdeles fornøyd med...;)

Dessuten finnes jeg ikke kjedelig å se på, bare sånn at det er sagt;)

Skrevet

Fra min sønn, da han var 6 år...."Du er den beste mamman i hele verden, selv om du er litt dust noen ganger!" ;-)

*S* De er nå søte da!

Jeg hadde en gang denne samtalen med min sønn (ca 4 år den gangen):

Sønn: Noen ganger er du litt snill.

Mor: Og hva er jeg når jeg ikke er litt snill da?

Sønn: Da er du kjempesnill!

Skrevet

Du er vakker..

Det fikk jeg høre for ikke så veldig lenge siden av en mann jeg kjenner.

Skrevet

Kom igjen da "ildg" - hva er det for galt denne gangen? Kommet på mer du syns du skulle ha sagt?

Det har da vel ikke vært nò galt noen av gangene(?) Det er da vel ikke noe galt i at sambo gir deg fine komplimenter. Jeg synes også at du er så søt atte;-)

Gjest lis@bet
Skrevet

Det har da vel ikke vært nò galt noen av gangene(?) Det er da vel ikke noe galt i at sambo gir deg fine komplimenter. Jeg synes også at du er så søt atte;-)

Hva er poenget..?

Skrevet

Hva er poenget..?

Nei - nå ble du for kryptisk for meg.

Hvis du synes at jeg har holdt for mye leven ber jeg deg om unnskyld!

Skrevet

Søstra mi kaller opp kuene etter kvinnfolk hun kjenner. De blir så rørt når de får vite det.

Ku - badedukke... vet jammen ikke hva jeg helst vil gi navn til ;)

Gjest lis@bet
Skrevet

Nei - nå ble du for kryptisk for meg.

Hvis du synes at jeg har holdt for mye leven ber jeg deg om unnskyld!

Ble jeg kryptisk nå. Kanskje du bare skulle slutte å sleive hvis du ikke aner hvem du skriver hva til? Jeg får vel utdype litt for deg da, så du får vite hva du unnskylder deg for..

"Ja - han ja:-))"

Er svaret jeg får etter å ha nevnt samboeren min i en liten setning i denne tråden. -For du mente samboeren min, sant, det var vel ikke kompisen jeg skrev om som du refererte til? Så jeg lurer på hva du antyder med den kommentaren? Du har tydeligvis en oppfatning om denne "han" fra før av. Eller hva?

"Jeg synes også at du er så søt atte;-)" Sikkert hyggelig det, men hva er poenget med en slik kommentar? Bare være sarkastisk for morsomhets skyld?

Skulle gjerne linket inn flere kommentarer til meg - fra deg - om samboeren min, men de er av en eller annen merkelig grunn slettet.... Hm, hvorfor det mon tro..?!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ku - badedukke... vet jammen ikke hva jeg helst vil gi navn til ;)

Søstra mi har visst mye moro med å forveksle navn på kuer og folk. Den nye saubukken er oppkalt etter meg. Den gamle het Morten og ble tatt av lynet. Morten hadde de største ballene jeg har sett på noe dyr.

still5barnsmor
Skrevet

Søstra mi har visst mye moro med å forveksle navn på kuer og folk. Den nye saubukken er oppkalt etter meg. Den gamle het Morten og ble tatt av lynet. Morten hadde de største ballene jeg har sett på noe dyr.

he,he....stilig å kalle en sau for ulv i fårikål....ganske dekkene for det videre liv.....????

*skratter*

klems fra

Ulv I Faarikaal
Skrevet

he,he....stilig å kalle en sau for ulv i fårikål....ganske dekkene for det videre liv.....????

*skratter*

klems fra

Den fikk mitt ekte navn, søstra mi veit ikkeno om DOL.

Gjest lis@bet
Skrevet

Den fikk mitt ekte navn, søstra mi veit ikkeno om DOL.

Å kom igjen da, det var jo morsomt det still5barnsmor skrev!

*ler*

Skrevet

Ble jeg kryptisk nå. Kanskje du bare skulle slutte å sleive hvis du ikke aner hvem du skriver hva til? Jeg får vel utdype litt for deg da, så du får vite hva du unnskylder deg for..

"Ja - han ja:-))"

Er svaret jeg får etter å ha nevnt samboeren min i en liten setning i denne tråden. -For du mente samboeren min, sant, det var vel ikke kompisen jeg skrev om som du refererte til? Så jeg lurer på hva du antyder med den kommentaren? Du har tydeligvis en oppfatning om denne "han" fra før av. Eller hva?

"Jeg synes også at du er så søt atte;-)" Sikkert hyggelig det, men hva er poenget med en slik kommentar? Bare være sarkastisk for morsomhets skyld?

Skulle gjerne linket inn flere kommentarer til meg - fra deg - om samboeren min, men de er av en eller annen merkelig grunn slettet.... Hm, hvorfor det mon tro..?!

Jeg ba om unnskyld fordi jeg fikk med meg at du ikke likte dette - og tydelig tok på vei. *Jeg står rett* :-)

At noen av innleggene er borte kan ikke jeg stå for.

Jeg skal aldri "kritisere" deg eller samboer mer - jeg lover:-|

Skrevet

Du er som en engel, sa en jeg hadde kjær på dødsleiet sitt.

- og av den mer overflatiske sorten, som jeg fikk av to venninner;

Du er sånn type kvinnfolk vi hater fordi de er så forbanna nydelige...

*sukk*

Gjest lis@bet
Skrevet

Jeg ba om unnskyld fordi jeg fikk med meg at du ikke likte dette - og tydelig tok på vei. *Jeg står rett* :-)

At noen av innleggene er borte kan ikke jeg stå for.

Jeg skal aldri "kritisere" deg eller samboer mer - jeg lover:-|

Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...