Gå til innhold

FU: Hyggeligste du har hørt?

Anbefalte innlegg

Kjæresten min sa til meg at jeg "skinner". At jeg var så vakker. Det høres rart ut skriftelig, men i den settingen var det utrolig koselig.

Ellers må det være ting som at jeg er flink og sånt... men kan ikke huske noe spesifikt. Men det er jo koseligere å høre unike ting om personligheten enn om utseende.

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

11

• damedame

5

• Klara Q

4

• still5barnsmor

4

En jente på halvannet år i barnehagen der jeg jobbet sukket dypt og sa "Jeg er så glad i deg, Matthea". *smelt*

En litt eldre jente (to og et halvt) oppkalte badedukka si etter meg. *sukk*

De får sagt det... barna altså :)

Min niese fortalte meg at jeg trengte ikke være sjenert for at jeg hadde store pupper - hun hadde ingen pupper, hun, sa hun og så misunnelig på meg.

still5barnsmor

Den fikk mitt ekte navn, søstra mi veit ikkeno om DOL.

HALLOOOOOOO....sover du??? Skjønner vel det jeg....ingen kaller vel en sau for ulv i fårikål... hvis ikke de har en sæææææær form for humor da ,- )))

*jeg bare flørter*

klems

Annonse

Jeg ba om unnskyld fordi jeg fikk med meg at du ikke likte dette - og tydelig tok på vei. *Jeg står rett* :-)

At noen av innleggene er borte kan ikke jeg stå for.

Jeg skal aldri "kritisere" deg eller samboer mer - jeg lover:-|

*blander meg inn litt*

Kjenner du lisabet og/eller samboern da?

Jeg syns også ildgs'kommentarer til lis@bet er påfallende..?

*blander meg inn litt*

Kjenner du lisabet og/eller samboern da?

Jeg syns også ildgs'kommentarer til lis@bet er påfallende..?

Nei! Men hvis man fleiper, og den andre parten blir såret/og/eller forbanna, bør man be om orsak. Og det har jeg gjort nå.

Jeg mener bare å spøke, men denne gangen ble det kanskje for målrettet og personlig, det var ikke bra.

Annonse

Nei! Men hvis man fleiper, og den andre parten blir såret/og/eller forbanna, bør man be om orsak. Og det har jeg gjort nå.

Jeg mener bare å spøke, men denne gangen ble det kanskje for målrettet og personlig, det var ikke bra.

Jeg tror mottakeren sitter heller igjen som et kjempestort spørsmålstegn enn å humre av sånne kommentarer.

Ikke at de var fornærmende heller, men litt rare?

Jaja.

:-)

Har fått høre litt nå og da av beilere da...men det skal man kanskje ta med en klype salt noe av det :)

Når du smiler er det ingen som er så søt som deg...

Du er pen, vakker osv.

Å finne en som deg er noe jeg har drømt om i alle år og jeg trodde ikke fantes (forøvrig den mest spennende sexpartneren min ;)

Det koseligste er vel etter utplasseringa mi nå og den ene læreren har kommet to ganger etterpå og sakt at legekontoret har skrytt så fælt av meg.

:)

still5barnsmor

Jeg liker å spolere spøk, tror det ligger til familien.

åhhh er det det du holder på med??? Trodde du spøkte enda jeg...du er veldig flink å kamuflere den ødeleggingen din, bare så du vet det...:-))

*springer i dusjen før CSI*

see ya'

klems

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...