Gå til innhold

FU: Hyggeligste du har hørt?

Anbefalte innlegg

Jeg tror mottakeren sitter heller igjen som et kjempestort spørsmålstegn enn å humre av sånne kommentarer.

Ikke at de var fornærmende heller, men litt rare?

Jaja.

:-)

Det hele startet jo i en annen tråd, hun syntes vel at nå var det nok.

Fleiping må ikke gå over til mobbing.

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

11

• damedame

5

• Klara Q

4

• still5barnsmor

4

Det hele startet jo i en annen tråd, hun syntes vel at nå var det nok.

Fleiping må ikke gå over til mobbing.

Ja, den andre tråden har jeg ikke sett.

Jeg kom bare utenfra og skjønte ingenting av svarene dine, så jeg ble bare så nysgjerrig!

Annonse

Gjest også fra barnemunn

En jente på halvannet år i barnehagen der jeg jobbet sukket dypt og sa "Jeg er så glad i deg, Matthea". *smelt*

En litt eldre jente (to og et halvt) oppkalte badedukka si etter meg. *sukk*

De får sagt det... barna altså :)

Da 4-årige datteren til ei venninne sa at hun hadde lyst til å gifte seg med meg når hun ble stor! (og jeg er kvinne...)

Annonse

"Du er faen ta meg det mest kompliserte kvinnemenneske jeg noen sinne har møtt"

;-)

:)

Dét KAN faktisk være et stor kompliment :)

Jeg brukte det noen ganger til min eks. Og hun _er_ virkelig en komplisert dame - men det var også noe som tiltrakk.

Du får takke for komplimentet hver gang noen sier det til deg! :)

Jeg fikk en gang høre at jeg hadde fine føtter. Det var så pent at jeg begynte å gråte nesten. Det var forresten min fetter som sa det til meg. Utrolig koselig!

Du er nok en av de spesielt heldige og utvalgte, for føtter er vel som oftest det minst pene på folk. Tør ikke tenke på hvor pen resten av deg er!

Det er betegnende for oss forfengelige mennesker at det fineste noen kan si om oss handler om utseendet.

Tenk litt over det... tenk at det er hyggeligere, at vi først og fremst verdsetter komplimenter for utseendet framfor at noen sier pene ting våre personlige egenskaper, vår godhet, evner, dyktighet, intelligens eller annet.

Jeg er nok intet unntak, de første tingene jeg kom på av hyggelige meldinger går også på det ytre.

Jeg synes noe av det hyggeligste som er blitt sagt til meg er når kjæresten min sier at han synes jeg er så utrolig lett å ha med å gjøre, og god å være sammen med.

I tillegg er det jo alle komplimenter som går på at jeg er naturlig pen, sexy osv..

Men synes det er koseligere å få komplimenter for personlighet enn utseendet. For utssendet får man liksom komplimenter for "hele tiden" av folk rundt en og betyr ikke så mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...