Gå til innhold

FU: Hyggeligste du har hørt?

Anbefalte innlegg

Gjest forever young

Det er betegnende for oss forfengelige mennesker at det fineste noen kan si om oss handler om utseendet.

Tenk litt over det... tenk at det er hyggeligere, at vi først og fremst verdsetter komplimenter for utseendet framfor at noen sier pene ting våre personlige egenskaper, vår godhet, evner, dyktighet, intelligens eller annet.

Jeg er nok intet unntak, de første tingene jeg kom på av hyggelige meldinger går også på det ytre.

kanskje fordi kommentarer på det ytre er så mye mer vanlig enn kommentarer på pers. egenskaper?? veldig mye lettere å si, kanskje?

men når kjæresten min sier 'du er ALLTID vakker, du!' - så tror jeg det er fordi han ser meg som person, ser det 'som kommer innenfra', og det er trygt og godt og deilig å høre.

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

11

• damedame

5

• Klara Q

4

• still5barnsmor

4

Gjest forever young

Jeg synes noe av det hyggeligste som er blitt sagt til meg er når kjæresten min sier at han synes jeg er så utrolig lett å ha med å gjøre, og god å være sammen med.

I tillegg er det jo alle komplimenter som går på at jeg er naturlig pen, sexy osv..

Men synes det er koseligere å få komplimenter for personlighet enn utseendet. For utssendet får man liksom komplimenter for "hele tiden" av folk rundt en og betyr ikke så mye.

med fare for å si noe galt til deg, maiken:

Da jeg var 22 fikk jeg høre det samme, jeg siterer deg '...sier at han synes jeg er så utrolig lett å ha med å gjøre, og god å være sammen med'

Siden fant jeg ut at jeg tilpasset meg altfor mye i forhold til kjæreste®. Det var ikke lurt. Giftet meg helt feil også. (Er skilt for 100 år siden nå, heldigvis)

Og er blitt mer komplisert. Men mer tydelig som person, og ifølge andre - mer intr. Og har funnet en kjæreste som elsker meg.

med fare for å si noe galt til deg, maiken:

Da jeg var 22 fikk jeg høre det samme, jeg siterer deg '...sier at han synes jeg er så utrolig lett å ha med å gjøre, og god å være sammen med'

Siden fant jeg ut at jeg tilpasset meg altfor mye i forhold til kjæreste®. Det var ikke lurt. Giftet meg helt feil også. (Er skilt for 100 år siden nå, heldigvis)

Og er blitt mer komplisert. Men mer tydelig som person, og ifølge andre - mer intr. Og har funnet en kjæreste som elsker meg.

Skjønner ikke helt hvor du vil hen? Jeg er da en egen person med egne meninger og tilpasser meg da ikke bare han for at han skal ha det bra?

Men jeg er ikke som mange jenter, survete, sure, grinete og klager på alt mulig. Jeg maser ikke på ham og vi har det bare fint sammen. Jeg er lett å ha med å gjøre, dvs ikke vanskelig, og det er da ikke noe galt i det eller?

Gjest lis@bet

*lol*

Kjenner du vedkommende enda eller?

Nei, har bare kontakt med ei venninne så fra barneskolen. Men jeg hilser på han om jeg ser han, og han hilser tilbake. ;-)

Han har nok rett i at jeg ikke var noe glansbilde, med slitt permanenthår og regulering på det digre overbittet. Men jeg var grei å ha noen ganger, han kom alltid krypende når han skulle ha doble bokstaver i overskrifter, slik man gjerne skulle på 80-tallet. Det var mitt store talent.

Annonse

Det er betegnende for oss forfengelige mennesker at det fineste noen kan si om oss handler om utseendet.

Tenk litt over det... tenk at det er hyggeligere, at vi først og fremst verdsetter komplimenter for utseendet framfor at noen sier pene ting våre personlige egenskaper, vår godhet, evner, dyktighet, intelligens eller annet.

Jeg er nok intet unntak, de første tingene jeg kom på av hyggelige meldinger går også på det ytre.

Jeg kjenner meg ikke igjen i det du sier - jeg setter absolutt mest pris på komplimenter som går på menneskelige kvaliteter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...