Gå til innhold

Alle patcher fra Microsoft

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det et sted man kan laste ned alle patchene fra MS i en fil? Skal oppgradere alle PC'ene på en skole.

De har alle Win2000 med SP3/4.

Har sett på Windows Catalog - men da laster man jo ned filene i et virrvar av mapper, og det tar jo like lang tid å lete der, som å laste ned fra nettet.

Mener jeg har sett en side på nettet som baker inn alle SP og patcher i en fil man kan laste ned, men husker ikke hvor!

Kan noen hjelpe meg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136884-alle-patcher-fra-microsoft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rot litt rundt på MS sine sider, det skal ligge filer for nettverksinstallasjon der. Husk at hver servicepack inneholder de forrige, så du trenger bare den nyeste.

Hei!

Har funnet det, men der laster den ned småfiler i mange mapper - er altfor knotete å bla seg igjennom alle disse mappene! :(

På microsoft.com finner du en stor fil som har alle oppdateringene (for xp er denne på 130 mb, for 200 vet jeg ikke). Du laster ned denne ene store filen og kjører denne. Da trenger du ikke gjøre mer.

Kan du sende meg linken? Jeg har kun funnet catalog nedlastingen, og det er alle patchene/oppdateringene i mange filer som ligger i mange mapper.

http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?productID=A33A864D-A301-4DD8-830C-809D66BD6265&freetext=service+pack&DisplayLang=en

Så velger du den som passer. Som skulle være service pack 4. Denne er 132 mb og inneholder alle oppdateringer du trenger.

Annonse

http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?productID=A33A864D-A301-4DD8-830C-809D66BD6265&freetext=service+pack&DisplayLang=en

Så velger du den som passer. Som skulle være service pack 4. Denne er 132 mb og inneholder alle oppdateringer du trenger.

Man får vel ikke med de oppdateringene som er kommet etter at SP4 ble gitt ut, så det stemmer ikke helt. Men det kan være en grei løsning å installere SP4 på denne måten, og deretter kjøre en oppdatering på hver maskin for å laste ned det nyeste fra nett.

Man får vel ikke med de oppdateringene som er kommet etter at SP4 ble gitt ut, så det stemmer ikke helt. Men det kan være en grei løsning å installere SP4 på denne måten, og deretter kjøre en oppdatering på hver maskin for å laste ned det nyeste fra nett.

Det var det nyeste jeg fant i farten som hadde hele pakken i en stor fil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...