Gå til innhold

Pensjonsbrevet

Anbefalte innlegg

dette er mitt nick

Jeg fikk akkurat pensjonsbrevet mitt, og jeg lurer på om dere vet om det skal stå alle etterbetalinger der, også de fra lengre tilbake i tid? Jeg mener at jeg ikke har fått alt etterbetalt for ung ufør tillegg jeg skulle hatt bakover i tid. Ville dette stått i pensjonsbrevet isåfall, hvis jeg skulle hatt det?

Det står under etterbetaling at jeg får uføretrygd fra 1/2-04, og dette skal jeg få etterbetalt de 20 denne mnd, men dette er jo bare siden det ble innvilget.

Burde det ikke også vært regurlert på skatten bakover, siden man ikke skal skatte så mye som uføretrygdet. Det er sånne ting også som gjør at jeg tror jeg skulle hatt noe etterbetalt.

Hvordan gjøres med skatten egentlig? Kan man skatte mindre hver mnd, eller er det noe som gjøres opp på ligningen på slutten av året?

Dette ble ganske langt, men ble litt fortvilet, for jeg har så forferdelig mange regninger som bare ligger, etter en sykdomsperiode. Hadde jo håpet å få betalt ned disse og få en ny start.

Håper noen kan svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136896-pensjonsbrevet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...