Gå til innhold

Hjelp! (husker dere meg fra forrige uke?)

Anbefalte innlegg

Gjest AmorsPilerHarTruffetMeg
Skrevet

Husker dere meg fra forrige uke som var forelsket i en jente og var usikker på hva jeg skulle gjøre? Jeg fikk jo en haug med tips.

Nå har det seg slik at jeg har fått nummeret hennes fra en kompis av meg som også hun kjenner, Hun hjalp faktisk kompisen min med å få seg dame. Kompisen min sier også til meg at jeg burde ta sjansen.

Nå har jeg nummeret men er litt redd for å bli avvist. Hu bor jo på samme stedet og jobber på det lokale senteret i en butikk jeg ofte pleier å handle i.

Hva gjør jeg?

Har noen av dere erfaringer med avvisninger og hvordan taklet dere det?

Skrevet

Synes du skal ringe jeg... du behøver jo ikke spørre om når dere skal gifte dere med EN gang:-) hehehe mente ikke noe vondt, men livet er for kort til å ikke prøve synes nå jeg da:-)

Gjest AmorsPuilerHarTruffetMeg
Skrevet

Synes du skal ringe jeg... du behøver jo ikke spørre om når dere skal gifte dere med EN gang:-) hehehe mente ikke noe vondt, men livet er for kort til å ikke prøve synes nå jeg da:-)

Hva skal jeg snakke om? Vil sende sms først men hva skal jeg si?

Skrevet

jeg orker ikke ringe første gang, ikke noe i veien for det, men jeg tør ikke jeg. gjør du det, er du tøff og trenger ikke vår hjelp c",)

men stå på du, hun er tydeligvis vennlig, hyggelig og omtenksom anlagt, så det går sikkert kjempefint.

å bli avvist en eller annen gang har nok de fleste blitt. jeg også, en gang på en lite pen måte. jeg ble kjempelei meg og helt ute av meg av raseri og pepret fyren med lite flatterende meldinger. han hadde fortjent det, det syns jeg ennå, men jeg selv fikk det ikke bedre, ble heller flau. poenget med alt dette surret mitt, er at en avvisning sårer nok, men går over, helt garantert! og det lover jeg.

uansett så blir du erfaringer rikere. selv om du ikke bruker nummeret hennes eller ikke tar kontakt. for du tenker seriøst over saken og er du lik meg og mange andre, så holder du samtaler i hodet, foreslår ting dere gjør sammen ol. og det er jo en erfaring det også. det er faktisk kun opp til deg å vurdere om disse drømmene er så gode at du vil oppleve dem i virkeligheten også.

lykke til c",)

Skrevet

Du får gå etter hva dine følelser sier, det er ganske farlig å råde i en sånn situasjon, går ut ifra at du er mye yngre enn meg men kjæresten min (snart samboer) sa til meg i den første sms meldingen at han hadde sett på meg en god stund og hadde lyst til å be meg ut, det ble en kveld på "peppes pizza" som vi nok aldri glemmer.. Ikke gjør det for komplisert, bare spør henne da vel!!

All lykke til DEG!

Skrevet

Du kan jo begynne litt forsiktig. Send en sms med "Jeg syns du virker hyggelig å bli kjent med. Har du lyst til å være med meg å feks. spise pizza en dag"?

Skrevet

Jeg leste ikke ditt forrige innlegg, men jeg vet ihvertdall en ting: Frykten for å bli avvist er som regel mye, mye verre enn faktisk å bli det. Med andre ord: Ta en sjanse.

Jeg har tatt kontakt og initiativ mange ganger, med vekslende resultat. Men jeg kan med hånden på hjertet si at det er verdt å prøve.

Så lenge du fremstår som en hyggelig, ikke-desperat person, vil mottakeren i verste fall bli smigret over tilnærmingen, og beholder et godt inntrykk av deg, selv om h*n ikke nødvendigvis er klar for noe mer. Kors på halsen!

Vær vennlig, høflig og legg lista lavt - altså start med noe enkelt og uforpiktende, så blir fallhøyden lavere for dere begge. Be henne på en kaffe, for eksempel. Er det vellykket, kan dere gå videre. Hvis ikke, har du ihvertfall prøvd - og du har _ikke_ gjort noe dumt.

Skrevet

Den som intet vover, intet vinner.

Hvis du blir avvist, så ikke la det ta motet fra deg neste gang du får lyst til å ta kontakt med ei dame.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...