Gå til innhold

Tannbehandling i EXREME MAKEOVER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på disse programmene flere ganger og blir så positivt forbauset når de skaffer personene et "perfekt" smil! Jeg ser der at de laserbleker tennene!! Gjøres dette også i Norge, og til hvilken pris??

Skrevet

Trodde det var noen slags "fasetter" de satte på tennene til disse folkene...

Kanskje du burde spørre tannlegen din eller en klinikk??

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg synes ofte de får altfor perfekte tenner. Tenner som er hvitere enn a4-ark ser ikke så veldig naturlig ut. Og ofte matcher de ikke med resten av ansiktet.

Mange av de får fasetter, og det gjøres nok i norge også..om enn dyrt.

Skrevet

Jeg synes ofte de får altfor perfekte tenner. Tenner som er hvitere enn a4-ark ser ikke så veldig naturlig ut. Og ofte matcher de ikke med resten av ansiktet.

Enig i at de ofte bleker tennen for mye. Blir nesten selvvlysende!

Skrevet

huff og huff.

disse tennene er jo helt forferdelige. er glad i mine egne tenner jeg, selv om to av dem kunne vært rettere og alle kunne nok blitt hvitere.

perfekt er ikke pent.

Skrevet

Ja jeg synes også at de er litt for hvite. Denne laserbehandlingen er dette i forbindelse med skallfasettene da kanskje??

Jeg har en mor som har litt for gule tenner etter 35 - 40 år med røyking. Tenkte kanskje at en behandling av tennene ville være en fin 60 års presang!!

Gjest har ikke prøvd
Skrevet

Trodde det var noen slags "fasetter" de satte på tennene til disse folkene...

Kanskje du burde spørre tannlegen din eller en klinikk??

Man får bleket tennene hos tannlegen. Det går rimelig fort, tar en times tid og koster rundt 4000,- for over og underkjeven.

Skrevet

Ja jeg synes også at de er litt for hvite. Denne laserbehandlingen er dette i forbindelse med skallfasettene da kanskje??

Jeg har en mor som har litt for gule tenner etter 35 - 40 år med røyking. Tenkte kanskje at en behandling av tennene ville være en fin 60 års presang!!

Er det hyggelig å få tannbleking i bursdagsgave?

Like hyggelig som å få Nutrilett til jul...?

Skrevet

Man får bleket tennene hos tannlegen. Det går rimelig fort, tar en times tid og koster rundt 4000,- for over og underkjeven.

De selger tannbleking på Vita også. Holder den hvis man ikke har ekstremt gule/brune tenner.

Skrevet

De selger tannbleking på Vita også. Holder den hvis man ikke har ekstremt gule/brune tenner.

Hva heter den?

Skrevet

Omtrent samme effekten, ja.

Med mindre den som får det har yttrykt spesifikke ønsker om det, ville jeg nok vært forsiktig med det.

Skrevet

Hva heter den?

Det vet jeg ikke. Men var på vita og så de hadde en til 449,-. Spurte om den, og da sa damen at den til 249,- som sto borti hyllen der var veldig bra, hun hadde brukt den selv. Og hun hadde hvite tenner. Jeg kjøpte striper til håret i stedet :P Men neste lønning kjøper jeg den.

Gjest har prøvd
Skrevet

Det vet jeg ikke. Men var på vita og så de hadde en til 449,-. Spurte om den, og da sa damen at den til 249,- som sto borti hyllen der var veldig bra, hun hadde brukt den selv. Og hun hadde hvite tenner. Jeg kjøpte striper til håret i stedet :P Men neste lønning kjøper jeg den.

Da skal du ha rimelig hvite tenner fra før for at den skal virke. Den bare "shiner" opp. Jeg har prøvd den selv på tenner som var litt gule av røyk og kaffe, men det funka ikke gitt.

Gjest bleking av tenner
Skrevet

Ja, du kan få bleket tennene dine i Norge også. Koster ca 4000 kroner. Prøv på skjønnhetssalonger eller hos tannlegen.

Blekingen og skallfasettene er to helt separate ting. Blekingen er for å ta bort gulheten på tenner som ellers er OK. Skallfasettene setter de på hvis tennen som er der fra før er veldig små, skjeve, rare, knekte, osv. Skallfasetter settes utenpå tenner som er der. I tillegg setter de noen ganger inn nye tenner, der hvor tennene mangler helt eller har måttet trekkes.

Skrevet

Det er jo fordi hun har ønsket det og ikke har råd!

Skrevet

Det er jo fordi hun har ønsket det og ikke har råd!

Hvis dere vet det er noe hun ønsker seg og at hun ikke blir fornærmet så er det jo en flott gave. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...