Gå til innhold

Ops, lisensmannen :-)

Anbefalte innlegg

Nei - det er ikke inkludert i husleia.

Lisensen må være registrert på deg (eller et av familiemedlemmene med samme adresse som deg), og den faktureres direkte til denne personen på den gjeldende adressen.

Hvis ikke så er du en "tyvseer".

Da er jeg nok en tyvseer. Åpner ikke døren for fremmede heretter :P

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Hadde en gang en lisensmann på døra som "måtte inn og se om jeg hadde tv" vel sa jeg til han "med mindre du har en rettslig ordre kommer du ikke inn her. Det kom et krav i posten en gang etter det. Hvor jeg svarte i brevs form at jeg ikke kom til og betale siden jeg ikke hadde tv. siden har jeg ikke hørt noe, og bare sett masse på tv med den beste samvittighet.

Klart det går. De fleste er ikke så modige som deg.

Jeg kan betro deg at det er umulig å finne ut om noen har TV i en blokk, da radiokrysspeiling ikke er mulig med oppgange, leilioheter tet i tett og armerte betongvegger.

Det mest brukte er å komme på døra i de mest populære programmene så man kan høre at TVen står på. De som kommer er ofte pensjonerte politifolk som har provisjon pr stk.

Klart det går. De fleste er ikke så modige som deg.

Jeg kan betro deg at det er umulig å finne ut om noen har TV i en blokk, da radiokrysspeiling ikke er mulig med oppgange, leilioheter tet i tett og armerte betongvegger.

Det mest brukte er å komme på døra i de mest populære programmene så man kan høre at TVen står på. De som kommer er ofte pensjonerte politifolk som har provisjon pr stk.

Tenk å velge seg ut å komme under barnetv da.

Eneste vi ser :-)

Ekle lisensmann. Men han bedyret at de ikke hadde noen peilesystemer.

Ulv I Faarikaal

Tenk å velge seg ut å komme under barnetv da.

Eneste vi ser :-)

Ekle lisensmann. Men han bedyret at de ikke hadde noen peilesystemer.

Nei, men de kjører ut liste på alle som har betalt i en gate, og ser om de finner noen som ikke er på lista. Enkelt og greit.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...