Gjest AmorsPilerHarTruffetMeg Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Ja nå gjorde jeg det jeg ikke hadde turt. Jeg sendte jenta sms der jeg spurte om hvordan hu hadde det og om hu hadde lyst til å finne på¨noe en dag. Fikk svar 35 minutter etterpå, det var en periode med neglebiting og anger på at jeg sendte sms i det hele tatt. Jeg har imidlertid en venn som har hjulpet meg med nummeret hennes og slikt, han kjenner henne nemlig, han har vært til stor støtte. Hu har ikke sendt flere sms men klokka var jo nesten 12 på den siste og henne skal på skolen. Men fy faen så deilig dette er. Hu skulle visst ha skoleoppgaver og ville være opptatt en stund, Men det får jeg bare tåle. Skole kommer foran alt. DEILIG!!!!!! 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Hey - tøft at du tok motet til deg! Det var vel det viktigste her, for du hadde jo faktisk ikke noe å tape..?! Ikke la det gå altfor lenge til neste gang du tar kontakt med noen du liker, du må ligge i trening, vettø! Lykke til da! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.