Gå til innhold

Ja dere husker vel meg...

Gjest AmorsPilerHarTruffetMeg

Anbefalte innlegg

Gjest AmorsPilerHarTruffetMeg

Ja nå gjorde jeg det jeg ikke hadde turt. Jeg sendte jenta sms der jeg spurte om hvordan hu hadde det og om hu hadde lyst til å finne på¨noe en dag. Fikk svar 35 minutter etterpå, det var en periode med neglebiting og anger på at jeg sendte sms i det hele tatt. Jeg har imidlertid en venn som har hjulpet meg med nummeret hennes og slikt, han kjenner henne nemlig, han har vært til stor støtte. Hu har ikke sendt flere sms men klokka var jo nesten 12 på den siste og henne skal på skolen.

Men fy faen så deilig dette er.

Hu skulle visst ha skoleoppgaver og ville være opptatt en stund, Men det får jeg bare tåle. Skole kommer foran alt.

DEILIG!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136956-ja-dere-husker-vel-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...