hulda Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 I samme rekkehus!!! Når jeg ser bilder og video så ser jeg hvor lenge det er siden vi flyttet inn.. Vi var virkelig unge... Det er jo skikkelig trist *snufs* tenk at noen andre skal bo her...i min leilighet... Det værste er at vi skal bo på "legd" til det nye(store og lekre..) rekkehuset er ferdig. Sånn går det når man selger på selgers marked, uten å kjøpe nytt først... *sukk* 0 Siter
sigga Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Tenk på de neste 15 årene i nytt rekkehus du.... dere får sikkert masse flotte minner der ogs. men jeg skjønner vemodigheten din, slik er det med alle ting en skal "snu ryggen", 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Jeg skal trøste deg litt. Jeg har allerede glemt den gamle leiligheten og trives kjempebra i den nye. Jeg har snart bodd her i to mnd og bodde 14 år i den gamle leiligheten. Titter opp på vinduene i den gamle når jeg passerer og tenker at nå driver de å pusser opp ) Den gamle var en mye mer attraktiv leilighet enn denne men når tingene min kom inn her var det hjemme med en gang. Gleder meg til nytt kjøkken og bad og gleder meg over at bilen står i garasjen og ikke på gata ) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Alltid vemodig å reise fra sitt første skikkelige hjem. Men ett godt råd. Ikke oppsøk plassen etter ett år. Vi gjorde det og jeg ville bare grine når jeg så hva de hadde gjort med hagen min. Så... Når du har fått installert deg i det nye huset så blir det og kjempebra skal du se. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.