Gå til innhold

Problemer med ny maskin-allerede!!!

Anbefalte innlegg

still5barnsmor

Hei

Jeg kjøpte en ny maskin 8.januar og har allerede mer bråk med den enn den gamle...

f.eks:

*får veldig ofte "programmet svarer ikke"

*"programmet har utført en ulovlig operasjon, send feilmld"

*outlook vil ikke skifte mellom identiteter, når jeg velger "bytt identitet" får jeg opp boksen hvor jeg velger, men når jeg har valgt og trykker ok så forsvinner hele outlook. Jeg må logge av og på igjen for å kunne åpne programmet igjen.....!

*Her om dagen ville ikke skiveren skrive ut mere enn halve siden....jeg måtte avinstallere og intallere pånytt for å få den til å virke normalt......

* når jeg skal oppdatere norton sier de at det er noe galt med abonementbetingelsene mine (det fulgte gratis 3mnd norton med maskinen) Det som er merkelig er at noen ganger kan jeg oppdatere og andre ganger ikke...om hverandre...

Jeg har en Packard bell 120gb windows xp....

Har du peiling på hva som skjer...kan det være kazaa som lager disse problemene?(har hørt noen mener det programmet lager bråk)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137008-problemer-med-ny-maskin-allerede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden maskinen er så ny har du kanskje support hos PB fremdeles? Kontakt dem for å få hjelp.

Når det er så mange "småting" som er galt ville jeg egentlig kjørt en reinstallasjon av Windows for å få ryddet skikkelig opp. Kazaa inneholder spyware og bør unngås. Alternativer er f.eks KazaaLite eller Shareaza.

Dette kan skyldes så mangt. Da jeg kjøpte en ny maskin med Windows ferdig installert for noen år tilbake viste det seg at det antakelig var en printerdriver som lå og lagde krøll. Kazaa tror jeg kan forårsake minneleksaje (som gjør at alt går treigere), men det høres ikke ut som det er det som er problemet her.

Du kan forsøke å reinstallere Wondows og se om det blir bedre, evnt. klage til selger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...