Gå til innhold

Beyonce er liksom ikke bred over baken?

Anbefalte innlegg

Gjest stjernesmell

Nå sier du imot deg selv, er du klar over det?

Gjør ikke det nei, alle forsvarer henne med å si hun er fin. Det kan de vel synes selv om hun er brei? Det er jo fakta faen. De som ikke ser det må jo være breie selv, så de ikke vil innrømmer det. Tabu å si at noen er brei da, for da blir vel alle halvtykke damer her inne lei seg..

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Niobe

4

• amber sun

3

• Grip

2

• citoyen

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest nok1gang

Gjør ikke det nei, alle forsvarer henne med å si hun er fin. Det kan de vel synes selv om hun er brei? Det er jo fakta faen. De som ikke ser det må jo være breie selv, så de ikke vil innrømmer det. Tabu å si at noen er brei da, for da blir vel alle halvtykke damer her inne lei seg..

Når vi snakker om å være bred over baken, så må man opp i en mye større dimensjon enn Beyonces perfekte bak.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du tar opp dette her inne gang på gang, til og med Jennifer Lopez som er kåret til verdens flotteste kvinne har du prøvd å hakke på.Helt sprøtt!

Men sjalusi kan få en person til å gjøre så mye rart.

At godt voksne og frodige damer her inne føler seg fornermet over at du stempler noen som breie, det tror jeg du kan se langt bort ifra.Voksne tar ikke slikt så alvorlig.

MEN, det er bare så ubegrunnet at du stempler perfekte mennesker for breie, og da tenker jeg på hvilke holdninger vi skal ha.Og ikke minst på hva du kan innbille et sårbart og lettpåvirkelig ungdomssinn.Du kan, med dine utsagn, innbille en slank undom at hun er feit, tenker du ikke over det?

Du er kansje ung og umoden selv?Etter det du skriver så virker det slik.Men tenk litt over ting alikevel!

Gjest stjernesmell

Når vi snakker om å være bred over baken, så må man opp i en mye større dimensjon enn Beyonces perfekte bak.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du tar opp dette her inne gang på gang, til og med Jennifer Lopez som er kåret til verdens flotteste kvinne har du prøvd å hakke på.Helt sprøtt!

Men sjalusi kan få en person til å gjøre så mye rart.

At godt voksne og frodige damer her inne føler seg fornermet over at du stempler noen som breie, det tror jeg du kan se langt bort ifra.Voksne tar ikke slikt så alvorlig.

MEN, det er bare så ubegrunnet at du stempler perfekte mennesker for breie, og da tenker jeg på hvilke holdninger vi skal ha.Og ikke minst på hva du kan innbille et sårbart og lettpåvirkelig ungdomssinn.Du kan, med dine utsagn, innbille en slank undom at hun er feit, tenker du ikke over det?

Du er kansje ung og umoden selv?Etter det du skriver så virker det slik.Men tenk litt over ting alikevel!

Men hvorfor er din mening om at hun er slank viktigere enn min og noen andres om at hun er brei? Både hun og J. Lo har jo tydelig mye større ræv enn andre kjendiser. Sant? De kan jo bli kåret som fine for det? For mange liker sikkert store romper.. Poenget mitt er bare at hun faktisk har stor rompe, og det nektes det på. det er jo så utrolig og det må jo være fordi DE blir støtt da.

Men hvorfor er din mening om at hun er slank viktigere enn min og noen andres om at hun er brei? Både hun og J. Lo har jo tydelig mye større ræv enn andre kjendiser. Sant? De kan jo bli kåret som fine for det? For mange liker sikkert store romper.. Poenget mitt er bare at hun faktisk har stor rompe, og det nektes det på. det er jo så utrolig og det må jo være fordi DE blir støtt da.

Hvor stor må en rompe være for å være stor? Hvor stor er din?

Annonse

Det er vel ikke noe ukjent fenomen at damer legger seg betydelig ut etter passert 25.. Mange av dem hvertfall..

Nå er de fleste av mine venner mellom 25 og 30, og ingen av dem viser antydning til å legge seg ut. Og når jeg tenker meg om , så er heller ikke de 40-åringene eg kjenner særlig store heller. Med unntak, selvfølgelig. Er du pålogget fra en annen planet?

Annonse

Det er vel ikke noe ukjent fenomen at damer legger seg betydelig ut etter passert 25.. Mange av dem hvertfall..

Ikke jeg.

Nå veier jeg det samme som jeg har gjort siden jeg var 18 år. Bortsett fra under graviditetene og da jeg hadde høyt stoffskifte og raste nedover.

Mye eldre enn Beyonce hvertfall.. Hun kommer til å bli svær når hun nærmer seg 30.. skrekk og gru..

Hvor gammel _er_ du, egentlig?

Tyter og gnåler igjen og igjen for å få alle oss andre til tilslutt å innse at ja, du hadde rett, hun er svær.

*stønn*

Beyonce er _ikke_ bred/svær/feit uansett hva du sier. Det er stor forskjell på å være feit, og å ha kvinnelige former. Man kan ha kvinnelige former uten å være feit, og man kan ha kvinnelige former og være feit. Men Beyonce er ikke feit.

Forøvrig er det en merkelig påstand du kommer med om at kvinner legger seg ut når de nærmer seg 30. Det sier kanskje mer om deg og din alder, enn om hva som er virkeligheten.

For min egen del, er jeg verken feit eller har lagt meg ut, selv om jeg har fylt tretti. Jeg veier det samme idag som jeg gjorde for 10 år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...