Gå til innhold

Kveldens 10 Idol-deltakere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Yours truly

Jeg skal stemme på Susanne (tror jeg hun het...)

Hun sang Killing me softly, og det var helt nydelig!

Eller håper jeg at Chung(?) kommer langt -ble skikkelig imponert når han presset seg til å synge a cappella selv om han ikke hadde stemme!

Dette blir gøy :-)

Gjest gamlebarbie

Eller håper jeg at Chung(?) kommer langt -ble skikkelig imponert når han presset seg til å synge a cappella selv om han ikke hadde stemme!

Håkon er en favoritt her. Nå kommer ikke Trung i dag, det var det han het, sto i Se og Hør........hm......Han kommer på fredag.

Gleder meg, merkelig det der, at det kan bli så populært..:-)

Ja, jeg er også svak for Susanne. Men Kjartan har lissom 'det lille ekstra,' synes jeg, noe jeg ikke kan sette fingeren på (derav uttrykket x-faktoren, antar jeg).

Blir spennende å se hvordan juryfavoritten Maria (hun som ser ut som hun er så glad at hun nesten gror propell på ryggen) klarer seg!

Trung (Chung) er ikke med i kveld - men gleder meg til å høre hva han får til når stemmen er tilbake i drift.

Ditta blir moro, gitt!

Håkon er en favoritt her. Nå kommer ikke Trung i dag, det var det han het, sto i Se og Hør........hm......Han kommer på fredag.

Gleder meg, merkelig det der, at det kan bli så populært..:-)

Håkon er gladgutt, da! Tenker det sitter en del fjortiser og sukker henført foran skjermen i kveld, mens det ene kontantkortet tømmes etter det andre.. ;)

Annonse

Maria må jo bare komme seg videre, for hun sang helt klart best i dag! Hun er vel den eneste som har gitt meg skikkelig gåsehud. Kjartan og Susanne er mine to andre favoritter - syns Susanne har kuul stemme som jeg vil høre mer av

Maria er gullbra, hun! Hun er så heldig å ha super selvtillit på det hun driver med, så hun får skikkelig vist hva hun kan. Tipper mange av de andre synger mye bedre i dusjen, når ingen hører dem..

Kjartan er fremdeles min absolutte favoritt! Det er noe med den fyren, altså!

Vedder en hundrings på at han vinner hele greia, jeg.

Gjest lis@bet

Maria er gullbra, hun! Hun er så heldig å ha super selvtillit på det hun driver med, så hun får skikkelig vist hva hun kan. Tipper mange av de andre synger mye bedre i dusjen, når ingen hører dem..

jeg vedder imot, en hundrings på at Maria vinner heila sjiiten!

Gjest lis@bet

Hun hadde sikkert fortjent det!

Men hun blir nok uansett "oppdaga" og får den platekontrakten hun har ønsket seg så lenge.

Sikkert. Og dessuten er det fjortis-berter som stemmer, så det blir nok en av gutta, ja.

Forresten, Susanne har jo to stk. Kurt-glipp! Burde gi henne dobbel vinnersjangse det, eller hva?

I så fall tror jeg at jeg spyr. Han sang bra i dag altså, men jeg har seriøse problemer med å like fyren.

Annonse

Sikkert. Og dessuten er det fjortis-berter som stemmer, så det blir nok en av gutta, ja.

Forresten, Susanne har jo to stk. Kurt-glipp! Burde gi henne dobbel vinnersjangse det, eller hva?

Ha, ha, - ja, det var AKKURAT det sambo og jeg kom frem til tidligere i dag og!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...