Gå til innhold

Kveldens 10 Idol-deltakere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men du skrev da vitterlig nettopp at Kjartan og Susanne var dine to andre favoritter...?

Hø?

Joda, de var de to som sang best i dag syns jeg. Og Susanne var også bra, sånn bortsett fra at jeg var drittlei av sangen hun sang. Men jeg ser ikke for meg Kjartan som vinner bare. Men jeg syns absolutt han burde gå videre ja. :) Er ikke så negativ til han som det virka som i forrige innlegg, egentlig burde jeg tatt med et blunkesmil også

Siden jeg ifølge dommer-testen er Anneli Drecker, så syns æ så apsolutt at du leverte i kveld, nanna.

Det er forresten gått inflasjon i *å levere*, men..

Og siden jeg er Douglas Carr, burde jeg kanskje si noe som;

"Om du bantade lite, kunne du ha blivit en mycket bra popstjärna.."

Joda, de var de to som sang best i dag syns jeg. Og Susanne var også bra, sånn bortsett fra at jeg var drittlei av sangen hun sang. Men jeg ser ikke for meg Kjartan som vinner bare. Men jeg syns absolutt han burde gå videre ja. :) Er ikke så negativ til han som det virka som i forrige innlegg, egentlig burde jeg tatt med et blunkesmil også

Aaah, I see, I see.

Jeg synes også Susanne burde ha valgt en annen låt ikveld. Det er grenser for hvor mange ganger man kan la seg forføre av Killing Me Softly..

;) (blunk, blunk)

Annonse

Gjest gamlebarbie

Håkon er gladgutt, da! Tenker det sitter en del fjortiser og sukker henført foran skjermen i kveld, mens det ene kontantkortet tømmes etter det andre.. ;)

"sukk", ja, Håkon er jo bare flott da. Men han kom som nr 3, og det syns jeg var kjempeflott.

At Kjartan og Maria gikk videre var også topp. De synger like godt begge to, på sitt vis. Og at Kjartan ikke er helt Idol-type, vel, det var IKKE Kurt heller. Så.......kanskje Kjartan vinner hele greia??

"sukk", ja, Håkon er jo bare flott da. Men han kom som nr 3, og det syns jeg var kjempeflott.

At Kjartan og Maria gikk videre var også topp. De synger like godt begge to, på sitt vis. Og at Kjartan ikke er helt Idol-type, vel, det var IKKE Kurt heller. Så.......kanskje Kjartan vinner hele greia??

Ja, det har jeg allerede veddet en hundrings på lenger opp (eller var det i en annen tråd?).

Jeg synes det er så mye mer moro med deltaker som ikke allerede ER litt "kjendis" - og det er jo Maria, i og med at hun har vært med i flere musikaler, og visstnok vært med på Beat for Beat TO ganger og greier!

Men dyktig, det er hun :)

Gjest gamlebarbie

Ja, det har jeg allerede veddet en hundrings på lenger opp (eller var det i en annen tråd?).

Jeg synes det er så mye mer moro med deltaker som ikke allerede ER litt "kjendis" - og det er jo Maria, i og med at hun har vært med i flere musikaler, og visstnok vært med på Beat for Beat TO ganger og greier!

Men dyktig, det er hun :)

Kjartan er jo "litt" kjent da, som radiomann.:-) Men like fullt hadde det vært moro om han vant. Men nå er det jo flere igjen, da...:-)

Håper du vinner den hundringsen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...