Gå til innhold

Antioksydanter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde meg under alternativforum, men 0 respons.

Altså, har noen prøvd Medox-kapsler som visstnok er stappa full av antioksydanter basert på blåbær...

Vil man _merke_ at man tilfører antioks.? Eller vil kroppen bare "takke meg" uten at jeg merker det? De er svindyre, så jeg er ikke hypp på å lange ut 350 kr pr mnd på noe som er virkningsløst.

Gjest lis@bet
Skrevet

Det er jo umulig å vite hvordan helsen ville vært om du ikke tok dem. Dessverre..

Antioks. motvirker kreft og aldersforandringer i hjernen, styrker immunforsvaret.. og mye mer.

De tar knekken på de farlige frie radikalene, som vi får i oss så mye av.

Kizza1365380506
Skrevet

Uansett hvilken naturmedisin du bruker så merker du vanligvis ikke bedring før du har tatt preparatet i 3 måneder. Hvordan det er med antioksydanter vt jeg ikke, men jeg har god erfaring på fiskeoljer.

Mvh

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg har kjøpt den nye pakka til Vitaplex "Alt i ett". der får jeg 8 mineraler og 11 vitaminer (eller omvendt?)i en tablett, antioksydanter i en tablett + en omega-3 kapsel! ; )

Enkelt og greit, 79,- kr i matbutikken for 28 doser, de ligegr i posjonsposer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...