nynne Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Prøvde meg under alternativforum, men 0 respons. Altså, har noen prøvd Medox-kapsler som visstnok er stappa full av antioksydanter basert på blåbær... Vil man _merke_ at man tilfører antioks.? Eller vil kroppen bare "takke meg" uten at jeg merker det? De er svindyre, så jeg er ikke hypp på å lange ut 350 kr pr mnd på noe som er virkningsløst. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Det er jo umulig å vite hvordan helsen ville vært om du ikke tok dem. Dessverre.. Antioks. motvirker kreft og aldersforandringer i hjernen, styrker immunforsvaret.. og mye mer. De tar knekken på de farlige frie radikalene, som vi får i oss så mye av. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Uansett hvilken naturmedisin du bruker så merker du vanligvis ikke bedring før du har tatt preparatet i 3 måneder. Hvordan det er med antioksydanter vt jeg ikke, men jeg har god erfaring på fiskeoljer. Mvh 0 Siter
citoyen Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Tror du like gjerne kan investere i trankapsler... 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Jeg har kjøpt den nye pakka til Vitaplex "Alt i ett". der får jeg 8 mineraler og 11 vitaminer (eller omvendt?)i en tablett, antioksydanter i en tablett + en omega-3 kapsel! ; ) Enkelt og greit, 79,- kr i matbutikken for 28 doser, de ligegr i posjonsposer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.