Gå til innhold

Maria vinner hele IDOL :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er litt dumt at det er slike etablerte som vinner, Maria hadde uansett fått platekontrakt, uavhengig av Idol.Kurt hadde allerede gitt ut plater da han ble med på Idol.

Det hadde vært mye mer fair at ukjente talenter kunne vinne.

Men bevares, Maria har nydelig stemme.

Det er litt dumt at det er slike etablerte som vinner, Maria hadde uansett fått platekontrakt, uavhengig av Idol.Kurt hadde allerede gitt ut plater da han ble med på Idol.

Det hadde vært mye mer fair at ukjente talenter kunne vinne.

Men bevares, Maria har nydelig stemme.

Kurt hadde gitt ut plate for egen regning (på eget selskap) sammen med bandet sitt Fenrik Lane. Han hadde ikke platekontrakt og noe støtteapparat i ryggen.

Gjest Rebecha

Maria er helt klart et naturtalent, kjempeflink, men jeg synes at hun ikke har noe spesielt ved stemmen sin. Av det hun viste i går, så hadde det vært kjedeligå høre en hel cd med henne, men kanskje hun viser mer særpreg senere. Det eneste som gjorde henne spesiell i går var at hun var så dyktig.

Kurt hadde gitt ut plate for egen regning (på eget selskap) sammen med bandet sitt Fenrik Lane. Han hadde ikke platekontrakt og noe støtteapparat i ryggen.

Ja men jeg tror at Maria ville hatt null problemer med å få platekontrakt med den stemmen, og den scenetreningen hun har.Og det uten Idol.

Annonse

Gjest lis@bet

Maria er helt klart et naturtalent, kjempeflink, men jeg synes at hun ikke har noe spesielt ved stemmen sin. Av det hun viste i går, så hadde det vært kjedeligå høre en hel cd med henne, men kanskje hun viser mer særpreg senere. Det eneste som gjorde henne spesiell i går var at hun var så dyktig.

Du skulle hørt henne i Beat for Beat. :-)

Ja men jeg tror at Maria ville hatt null problemer med å få platekontrakt med den stemmen, og den scenetreningen hun har.Og det uten Idol.

I og med at hun har erfaring fra Annie som "barnestjerne" og nå er med i Fame, uten å ha fått seg den platekontrakten hun så gjerne ønsker seg, så tror jeg ikke det er SÅ enkelt...

Gjest lis@bet

I og med at hun har erfaring fra Annie som "barnestjerne" og nå er med i Fame, uten å ha fått seg den platekontrakten hun så gjerne ønsker seg, så tror jeg ikke det er SÅ enkelt...

At folk mener hun ikke "trenger" å vinne fordi hun allerede er etablert i bransjen, mener du, og derfor ikke stemmer på henne? ikke umulig..

Håper ikke media fokuserer for mye på hva hun har gjort før da, for jeg håper hun vinner. Da kan vi kanskje vinne World Idol igjen også, det var artig det! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...