Gå til innhold

Maria vinner hele IDOL :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At folk mener hun ikke "trenger" å vinne fordi hun allerede er etablert i bransjen, mener du, og derfor ikke stemmer på henne? ikke umulig..

Håper ikke media fokuserer for mye på hva hun har gjort før da, for jeg håper hun vinner. Da kan vi kanskje vinne World Idol igjen også, det var artig det! :-)

Husk at hun amerikanske Idol-vinneren (Kelly Clarkson) er samme ulla som Maria, - typisk flink syngedame skolert på plater med Mariah Carey og Whitney Houston. Men det var hobbitten fra Norge som vant lell! Tror du ikke verden egentlig er drittlei sånne hyledamer? Selv om de er teknisk flinke og alt det der?

Ellør..?

Gjest lis@bet

Husk at hun amerikanske Idol-vinneren (Kelly Clarkson) er samme ulla som Maria, - typisk flink syngedame skolert på plater med Mariah Carey og Whitney Houston. Men det var hobbitten fra Norge som vant lell! Tror du ikke verden egentlig er drittlei sånne hyledamer? Selv om de er teknisk flinke og alt det der?

Ellør..?

Kelly var jo sjarmløs og arrogant. Maria virker helt motsatt. Hvertfall forløpig.

Grøss og gru! Jeg blir ikke overrasket om neste sang er fra Celine Dion, sikkert Think twice eller noe annet vederstygt. Huff og huff.

Eller kanskje hun "overrasker" med noe så hææærlig som Toni Braxton's Unbreak my heart..? Det hadde vært noe det, hæ?

*spy*

;)

Ja men jeg tror at Maria ville hatt null problemer med å få platekontrakt med den stemmen, og den scenetreningen hun har.Og det uten Idol.

Å være "stor" i et musikal-miljø betyr absolutt ikke at noen har lyst å gi deg platekontrakt av den grunn. Det må det en god del mer jobbing til. Og da er Idol faktisk en av de få mulighetene til å "bli oppdaget"... Ellers er man nok stort sett nødt å gjøre alt på egenhånd.

Er det ikke litt trist med disse nye talentene som aldri har fått til noenting tidligere i livet sitt da? Som aldri har kjempet for å få til dette, som starter nå? De har jo på en måte veien foran seg, og idol er bare første fase.

Annonse

Hvis hun vinner hele greia, så finnes det ingen rettferdighet lenger..

Dama er knallflink å synge, men det er ingenting SPESIELT med stemmen. Ingen personlighet eller noe lett gjenkjennelig.. Kun fin - nesten som Guro i fjor... Ordinær Soul-stemme vil jeg si...

Dessuten er jo dama profesjonell - i motsetning til mange av de andre MEGET dyktige som er med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...