Gå til innhold

Går dette ann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det heller ikke var korrekt med stor forbokstav og komma foran, fant jeg ingen grunn til å påpeke. Jeg er ganske generøs slik.

Nehei.. sånn svaret ditt var skrevet ga det jo ingen mening. Men det er kanskje slik du er.. uten mening?

Skrevet

Dette bør Ann svare på, tror jeg, i og med at du stilte spørsmålet til henne.

Eller, du mente kanskje "Går dette an"?

OBS! Pirking skal ikke forekomme uten at det tilføres et vennlig smil/blunk!

;)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Dette bør Ann svare på, tror jeg, i og med at du stilte spørsmålet til henne.

Eller, du mente kanskje "Går dette an"?

Og vertigo skrives med enkel v

;-}

Gjest Liza i London
Skrevet

Hva med å ha førerkortet i lommeboka, slik at du alltid har det med deg, istedenfor slengende løst i bilen?

Har aldri savnet et førerkort nr. to selv om vi har to biler... :-)

MÅ dere ha førerkortet i bilen når dere kjører?

Skrevet

Ehh.. poenget med førerkort er jo å vise at man har lappen, så da må man jo liksom ha det med da...

Skrevet

Ja, førerkort og vognkort må være tilstede i bilen, og kunne fremvises for politiet ved evt. trafikkontroll.

Gjest Liza i London
Skrevet

Ja, førerkort og vognkort må være tilstede i bilen, og kunne fremvises for politiet ved evt. trafikkontroll.

Milde himmel!

Da hadde jeg ligget tynt an.

Her har vi 14 dager ( tror jeg det er, jeg har aldri blitt bedt om å vise det) på å fremlegge førerkort hvis vi blir stoppet.

Vi trenger så lang tid, for de færreste vet hvor de har det...ihvertfall vi som har de gode, gamle papirlappene som bare blir brettet sammen og lagt "et lurt sted"

Skrevet

Milde himmel!

Da hadde jeg ligget tynt an.

Her har vi 14 dager ( tror jeg det er, jeg har aldri blitt bedt om å vise det) på å fremlegge førerkort hvis vi blir stoppet.

Vi trenger så lang tid, for de færreste vet hvor de har det...ihvertfall vi som har de gode, gamle papirlappene som bare blir brettet sammen og lagt "et lurt sted"

Her har førerkort etter hvert kommet i bankkort-format, så det passer fint i lommeboka. :-)

Skrevet

Det er ikke ofte jeg glemmer det da. Jeg har som oftest med lommeboka, men om jeg hadde kunne hatt to hadde jeg sluppet å drive å bære den med. Er det så himla vanskelig å skjønne hva jeg mener??

Jeg skjønner godt hva du mener jeg- du fikk jammen mye pepper! Prøvde bare å være litt kreativ jeg da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...