Gå til innhold

soldatmoro

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Nettopp.

Jeg kan skrive under på at man får et ganske annet forhold til hunder når man har opplevet flokker av halvville hunder som man vet har rabies i 10% av tilfellene. Når de blir mange kan de gå løs på mennesker, spesielt barn.

Den som ser en flokk hunder gå løs på en mor og et barn ville straks endre standpunkt til dyr og skyte for å drepe. Om hunden andriper eller ikke, har ikke noe så si rent moralsk, da hundene er sultne og styres av instinkter. De er ikke skyldige eller uskyldige, da de IKKE ER MENNESKER.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137092-soldatmoro/page/3/#findComment-855879
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

8

• Dorthe

7

• Sør

4

• Niobe

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg kan skrive under på at man får et ganske annet forhold til hunder når man har opplevet flokker av halvville hunder som man vet har rabies i 10% av tilfellene. Når de blir mange kan de gå løs på mennesker, spesielt barn.

Den som ser en flokk hunder gå løs på en mor og et barn ville straks endre standpunkt til dyr og skyte for å drepe. Om hunden andriper eller ikke, har ikke noe så si rent moralsk, da hundene er sultne og styres av instinkter. De er ikke skyldige eller uskyldige, da de IKKE ER MENNESKER.

Igjen - helt enig.

Det er også verdt å få med seg at svært få ville dyr dør ved å "sovne stille inn i alderdommen".

De fleste enten sulter/fryser ihjel (fordi de blir for gamle til å skaffe mat), blir spist opp innenfra av parasitter eller blir spist av rovdyr.

En kule er faktisk en bedre måte å dø på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137092-soldatmoro/page/3/#findComment-855896
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Jeg sier ikke at det de gjør er riktig - på noen som helst måte.

Men i denne tråden viser en del av dere (inkludert deg) så kraftige reaksjoner at dere fortjener en "motreaksjon".

For det er så enkelt å sitte her i Norge - trygt og godt - og slenge fra seg meldinger som at disse skulle "fått en kule selv".

Det viser bare hvor lite dere har opplevd og hvor liten livserfaring dere har ut over det trygge og gode livet dere lever i.

Derved utviser dere også en kvalm forrakt over alle de som desverre er nødt til å møte så mye jævelskap som krig medfører, og de uheldige konsekvenser dette får for de som blir berørt.

Du trenger ikke uttale deg om hvor trygt og godt livet mitt har vært.. Du skulle bare visst! Men det gidder ejg ikke legge ut om her. men nei jeg har ikke vært i krig... men broren min har det.

Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er, men skjønner at det er jævlig. Men norske soldater ble sendt ned dit for å rydde opp, fåtall var med i krigen.... jeg så videoen i går, og det kan absolutt ikke unnskyldes på noen måte. De lo og skrøyt av hverandre. At de har hatt det jævlig (kanskje) er en ting, men hvorfor finne på noe sånt? Det er for sykt til at jeg kan forstå. Og jeg mener jeg har all rett til å si hva jeg mener om disse idiotene - sånt gjør man bare ikke uansett.

Hvis man kunne blitt en jævel for å ha opplevd jævlige ting, ja da skulle jeg vært draps"mann" og terrorsit for leeeeeeeeeenge siden. Det har heller virket motsatt på meg! Og jeg synes det er naturlig reaksjon.. Ikke å bli en drittsekk sjøl.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137092-soldatmoro/page/3/#findComment-856436
Del på andre sider

Du trenger ikke uttale deg om hvor trygt og godt livet mitt har vært.. Du skulle bare visst! Men det gidder ejg ikke legge ut om her. men nei jeg har ikke vært i krig... men broren min har det.

Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er, men skjønner at det er jævlig. Men norske soldater ble sendt ned dit for å rydde opp, fåtall var med i krigen.... jeg så videoen i går, og det kan absolutt ikke unnskyldes på noen måte. De lo og skrøyt av hverandre. At de har hatt det jævlig (kanskje) er en ting, men hvorfor finne på noe sånt? Det er for sykt til at jeg kan forstå. Og jeg mener jeg har all rett til å si hva jeg mener om disse idiotene - sånt gjør man bare ikke uansett.

Hvis man kunne blitt en jævel for å ha opplevd jævlige ting, ja da skulle jeg vært draps"mann" og terrorsit for leeeeeeeeeenge siden. Det har heller virket motsatt på meg! Og jeg synes det er naturlig reaksjon.. Ikke å bli en drittsekk sjøl.

Alle reagerer på sin måte.

Jeg hang meg vel litt opp i din kommentar om at disse gutta burde vært skutt i balla.

Er du da så mye bedre enn dem? Eller slang du bare "med leppa"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137092-soldatmoro/page/3/#findComment-857308
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...