Gå til innhold

Hvordan er du?

Anbefalte innlegg

Gjest Per jan
Skrevet

Hvor høy er du og hvor mye veier du?

Ser du på deg som normalvektig, over- eller under- vektig? Og hva tror du andre mener om deg?

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

8

• SoriaMoria

4

• amber sun

2

• Ulv I Faarikaal

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er 1,60 og veier 53 kg på en god dag. Hadde en god dag i 2002, husker jeg.

Skrevet

Jeg er 1,60 og veier 53 kg på en god dag. Hadde en god dag i 2002, husker jeg.

*Ler så jeg rister*

Skrevet

*Ler så jeg rister*

Du har en smittende latter!

*knegg*

Skrevet

Overskriften henger ikke på greip. Hvordan jeg er har ingenting med mitt utseende å gjøre vettu :o)

Skrevet

Overskriften henger ikke på greip. Hvordan jeg er har ingenting med mitt utseende å gjøre vettu :o)

Godt poeng, SoriaMoria!

*klapp klapp*

Gjest kanniball
Skrevet

Er virkelig folk så stutte i huet at de ikke greier lese det som står i inlegget om overskriften ikke stemmer helt overens med det de selv synes er rett? Folk her inne er bare kverulanter.. men du som skrev det svaret viste jo utmerket godt hvordan DU er...

Gjest So What
Skrevet

Er virkelig folk så stutte i huet at de ikke greier lese det som står i inlegget om overskriften ikke stemmer helt overens med det de selv synes er rett? Folk her inne er bare kverulanter.. men du som skrev det svaret viste jo utmerket godt hvordan DU er...

Hehe, ja her er mange kverulanter.

Pssst: det er derfor man er her, visste du ikke det?

Skrevet

Applaus! Bra skrevet :)

Gjest Per jan
Skrevet

Men hvis du hadde lest innlegget og hatt en noenlunde høy IQ hadde vel også du greid å skjønne hva jeg spurte om, selv om du ikke skjønte det ut fra overskriften? Eller?

Gjest gamlebarbie
Skrevet

*Ler så jeg rister*

"flirer godt"

Lateren er smittsom......."glis"

Skrevet

166 og 54 kg.

Jeg synes litt for slank, andre litt for slank til bra.

:)

Skrevet

Er 170, veier 62 kg og er fornøyd med det:-) Blir av andre oppfattet som slank.

Gjest lis@bet
Skrevet

Men hvis du hadde lest innlegget og hatt en noenlunde høy IQ hadde vel også du greid å skjønne hva jeg spurte om, selv om du ikke skjønte det ut fra overskriften? Eller?

Jøss.. gidder ikke svare en slik grettenburk som deg, hvertfall. :-P

Gjest miamamma
Skrevet

Og flere kverulanter er kommet til, ser jeg.

Gjest Per jan
Skrevet

Jøss.. gidder ikke svare en slik grettenburk som deg, hvertfall. :-P

Hva er vitsen med at noen hele tiden skal pirke på hvordan innleggene er skrevet da? Istedenfor å svare på det som det blir spurt om?

Er jo bare igjen fjortisser som ikke svarer seriøst her inne, men som bare skal erte, kverulere og være barnslige..

Gjest kanniball
Skrevet

Og flere kverulanter er kommet til, ser jeg.

Ja, du kom så...

Gjest lis@bet
Skrevet

Hva er vitsen med at noen hele tiden skal pirke på hvordan innleggene er skrevet da? Istedenfor å svare på det som det blir spurt om?

Er jo bare igjen fjortisser som ikke svarer seriøst her inne, men som bare skal erte, kverulere og være barnslige..

Å, di surmugge. *flirer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...