Gjest laus-i-magan Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Nedenfor har vi nå to tråder over hverandre om soldatene som skyter løshunder i Kosovo. Jeg har også tidligere sett at det har forekommet 4-5 tråder, så og si over hverandre, om et og samme tema. Si meg, leser ikke folk trådene her, i forkant av at de legger inn en ny tråd? 0 Siter
Minigullet Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Tydeligvis ikke idol-tilhengerne heller... Det er vel ofte sånn at man har bestemt seg for å skrive om et tema, og gjør det før man begynner å lese nedover... 0 Siter
Luise Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Tja, har ikke gjort det selv, men regner med at man ser etter hva som ligger inne, begynner å skrive, sender - og i mellomtiden har en eller flere andre rukket å lage innlegg om samme tema - ikke så rart det vel? 0 Siter
Gjest laus-i-magan Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Tja, har ikke gjort det selv, men regner med at man ser etter hva som ligger inne, begynner å skrive, sender - og i mellomtiden har en eller flere andre rukket å lage innlegg om samme tema - ikke så rart det vel? Det er svært sjelden det er noen få minutter mellom. Da kan slikt oppstå, det er jeg ening i, men når det går fra en halvtime og til flere timer mellom innleggene. Da burde folk ha observert hva som står i de ferskeste trådene. 0 Siter
Gjest laus-i-magan Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Tydeligvis ikke idol-tilhengerne heller... Det er vel ofte sånn at man har bestemt seg for å skrive om et tema, og gjør det før man begynner å lese nedover... Aktuelle temaer, som man vil skrive om, er som regel alltid tatt opp tidligere. Det burde folk vite. 0 Siter
Luise Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Det er svært sjelden det er noen få minutter mellom. Da kan slikt oppstå, det er jeg ening i, men når det går fra en halvtime og til flere timer mellom innleggene. Da burde folk ha observert hva som står i de ferskeste trådene. OK - ikke så ofte jeg er her på "åpent", så jeg følger ikke så mye med på slikt. Men du henviste til "hundedrapstemaet" - og der er det så vidt jeg kan se 6 min i mellom hovedinnleggene - så lang tid tar det vel fort å skrive et innlegg? Noen av idol hovedinnleggene var også skrevet like tett i tid. 0 Siter
Gjest Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Er det så nøye? Kan du ikke bare hoppe over det du ikke vil lese? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.