Gå til innhold

Mange tråder - samme tema

Anbefalte innlegg

Gjest laus-i-magan

Nedenfor har vi nå to tråder over hverandre om soldatene som skyter løshunder i Kosovo.

Jeg har også tidligere sett at det har forekommet 4-5 tråder, så og si over hverandre, om et og samme tema.

Si meg, leser ikke folk trådene her, i forkant av at de legger inn en ny tråd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137108-mange-tr%C3%A5der-samme-tema/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest laus-i-magan

Tja, har ikke gjort det selv, men regner med at man ser etter hva som ligger inne, begynner å skrive, sender - og i mellomtiden har en eller flere andre rukket å lage innlegg om samme tema - ikke så rart det vel?

Det er svært sjelden det er noen få minutter mellom. Da kan slikt oppstå, det er jeg ening i, men når det går fra en halvtime og til flere timer mellom innleggene. Da burde folk ha observert hva som står i de ferskeste trådene.

Gjest laus-i-magan

Tydeligvis ikke idol-tilhengerne heller... Det er vel ofte sånn at man har bestemt seg for å skrive om et tema, og gjør det før man begynner å lese nedover...

Aktuelle temaer, som man vil skrive om, er som regel alltid tatt opp tidligere. Det burde folk vite.

Det er svært sjelden det er noen få minutter mellom. Da kan slikt oppstå, det er jeg ening i, men når det går fra en halvtime og til flere timer mellom innleggene. Da burde folk ha observert hva som står i de ferskeste trådene.

OK - ikke så ofte jeg er her på "åpent", så jeg følger ikke så mye med på slikt.

Men du henviste til "hundedrapstemaet" - og der er det så vidt jeg kan se 6 min i mellom hovedinnleggene - så lang tid tar det vel fort å skrive et innlegg? Noen av idol hovedinnleggene var også skrevet like tett i tid.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...