Gjest raisin Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Nå har jeg aldri sett idol - men ut fra hvordan de ser ut (fra tv2 på internett) har jeg gjort meg opp en mening om noen av dem. Anh Vu - utrolig pen Stine Terese - også utrolig pen Kjartan - ligner på min homofile venn Stina Stenerud - en ordentlig damedame Sandra Lyng Haugen - ser veldig "pop idol" ut. Sikkert veldig sprudlende. Jeg håper en dame vinner denne gangen..., så vi får litt variasjon. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 OK - og hvor er meningen du har gjort deg opp? det der var da bare korte beskrivelser av bildene? 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 OK - og hvor er meningen du har gjort deg opp? det der var da bare korte beskrivelser av bildene? ja, var i grunnen ikke meninger... kun beskrivelser! Har dessverre ikke noe mer å si;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 ja, var i grunnen ikke meninger... kun beskrivelser! Har dessverre ikke noe mer å si;o) Du får begynne å se på det, da vettu - så kan du utfylle mer! ) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Jeg synes Susanne er kjempesøt og synger fint.. Håper hun vinner! ; ) Definitivt min favoritt! 0 Siter
Klara Q Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Jeg synes Susanne er kjempesøt og synger fint.. Håper hun vinner! ; ) Definitivt min favoritt! Kjære Pricilla, da - hun gikk jo ut igår! Så hvis ikke hun er et av Wild Card'ene (noe hun mulig er), er hun ute av dansen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Jeg synes Susanne er kjempesøt og synger fint.. Håper hun vinner! ; ) Definitivt min favoritt! Uæh! Hun synger jo grusomt. Nasal og ekkel stemme. Skikkelig talentløs dame i mine øyne. Jøss, hadde aldri trodd jeg skulle bli hekta på Idol... *mumle* 0 Siter
Babette Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Hva heter hun med lyst, litt krøllete skulderlangt år, 16 år, ikke av de beste sangerne men utrolig søt og sjarmerende, med en helt spesiell utstråling. Spiller ikke på sex, har noe småpikeaktig over seg. Tror hun er nordfra. Sang ikke i går. Jeg mener altså ikke Maria. Denne har mye spedere stemme. Men akk så smektende. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Hva heter hun med lyst, litt krøllete skulderlangt år, 16 år, ikke av de beste sangerne men utrolig søt og sjarmerende, med en helt spesiell utstråling. Spiller ikke på sex, har noe småpikeaktig over seg. Tror hun er nordfra. Sang ikke i går. Jeg mener altså ikke Maria. Denne har mye spedere stemme. Men akk så smektende. Sandra? 0 Siter
Klara Q Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Hva heter hun med lyst, litt krøllete skulderlangt år, 16 år, ikke av de beste sangerne men utrolig søt og sjarmerende, med en helt spesiell utstråling. Spiller ikke på sex, har noe småpikeaktig over seg. Tror hun er nordfra. Sang ikke i går. Jeg mener altså ikke Maria. Denne har mye spedere stemme. Men akk så smektende. Sandra fra Mosjøen? 0 Siter
Babette Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Sandra? Ja, det er nok henne. Sandra Salamander? 0 Siter
Gjest Rebecha Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Gikk parallellt med Stine Therese på videregående. Hun har utvikla stemmen sin enormt siden sist jeg hørte henne synge. Før var hun litt for "Mariah Carey wannabe" - håper hun har lagt det fra seg og satser litt mer på "sin egen" stemme. 0 Siter
tusseline Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Vi får da håpe den som er best vinner, uansett om det er en gutt eller jente!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.