Gå til innhold

Og hva med nye flis på kjøkkenet?

Anbefalte innlegg

Over komfyren min var det en gruelig stygg avtrekksvifte som jeg byttet ut da jeg flyttet inn. Den hvilte på noen trelister så nå er det et lite felt rett over flisene over komfyren hvor man ser rett inn på gipsplata (eller er det spon???) og den er det 3 store skruehull i. Har oppdaget at jeg har flere fliser i kjelleren og vil legge en ny rad over de gamle.

Den øverste raden består av halve fliser som da må bort - hvordan? Hammer og meisel? Og må jeg kline noe på platene bak eller i hullene i veggen? Kan jeg legge flisene rett på den umalte delen av platene under? Dette er over komfyren og dermed ingen våtsone, men det blir jo fuktig der når mat koker og sånt da?

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Har aldri flislagt.

Men gå til byggevarehandleren , så du sikkert alle de svarene du trenger. Spiller du "dum og deilig" single-dame, så kutter han sikkert flisene ferdig for deg også, når du kjøper det du trenger av lim, fugemasse, etc. ;-)

Har aldri flislagt.

Men gå til byggevarehandleren , så du sikkert alle de svarene du trenger. Spiller du "dum og deilig" single-dame, så kutter han sikkert flisene ferdig for deg også, når du kjøper det du trenger av lim, fugemasse, etc. ;-)

Nå har jeg flis, trenger ikke kutte dem engang. :o) Men det var kanskje en ide...

Eksen holdt på å gå i bakken da jeg fortalte at jeg hadde fått masse gode råd da jeg var alene på Obs! Bygg og kjøpte maling. *Hihi* Noen fordeler skal man da ha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...