Gå til innhold

FU: Hvilke reklamer er bra? Hvilke er dårlige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd, spør jeg nå:

Hvilke reklamer synes du er bra og hvilke synes du er dårlige?

Jeg ler av reklamen om mannen på bussen med bustete hår som får en MMS med bilde av bakhodet sitt. hehe

De reklamene for sjampoer og kremer og sånn som "inneholder provitamin b 5 formula og par-elastyl som trenger dypt inn i hårrøttene og pleier det...bla bla" er _meget_ kjedelige.

Hva synes du?

Gjest gamlebarbie
Skrevet

Han på bussen ler jeg også av, den er litt koselig. Andre reklamer som er bra, er jo den Prix-reklamen som jeg sa i en annen tråd, med han som danser rundt i rosa tight. DEN liker jeg..:-) Så har jeg noen få andre som jeg syns er kos.

Tena-reklamen er teit. Og mange av disse som reklamerer for deo og andre ting.

:-)

Skrevet

Jeg synes den aller beste er den gamle Prix-reklamen med de hardrockerne og de rosa klærne, veldig morsomt. De dårlige er som du sier de shampo/krem/såpe reklamene som lover en masse de ikke kan holde.

Gjest lis@bet
Skrevet

Husker aldri de dårlige.. men det er som regel deodorant og truseinnlegg-reklamer. Til å få mark av.

Den beste er reklamen for Dolly Dimples, med den sultne parkeringsvakta. :-)

Skrevet

Den mms-reklamen kniser jeg like godt av hver gang.

Stena Line(?) ("Jeg sa det på TYSK!") får jeg fnatt av.

Gjest Motokot
Skrevet

Jeg holdt på å le meg ihjel av to reklamer som var tidligere:

1. En mann som våkner av duringen fra en klokkeradio, så setter han seg opp å hermer etter klokka, før han slår den i stykker med en stor slegge. Til slutt går han på OBS og kjøper 10 nye klokkeradioer. hehe

2. ...hvorfor ikke bare RÅDGIVERBANKEN.....

hehe

Gjest Pricilla
Skrevet

Synes den med osten og "du får vente til freddan" er litt fin.. Så liker jeg den andre med osten der jentungen liksom stikker av, men prøver desperat å åpne hermetikkboks med spande! ; )

Og så synes jeg den med han bustehuet på bussen! ; )

En gammel reklame jeg lo så jeg grein av var den der rottweileren spiste opp puddelen ved siden av.. man så pels fyke rundt, så sto den store bikkja med båndet til den lille i munnen, og gamla som eier den lille holder i andre enden.. hehe,,.

Shampo, bind, joker, sminke er gørr..

Skrevet

Litt søt den der Lotto-reklamen, bilverkstedet, "Han jobber for meg - og det gjør du også!"

fuji1365380447
Skrevet

Jeg ler meg i hjel av Laban seigemenn -reklamen i taxien!

Digger uttrykket i ansiktet på taxi-dama når hun sier: "kammeraten din sa` det var greit".. og svelger unnå Laban...

He-he. Det var vel derfor den vant Gullfisken også.

Gjest Big Mac
Skrevet

Synes den nye narvesen-reklamen var ok:

Har du 5 kroner til "narkotika"?

Skrevet

Jeg ler meg i hjel av Laban seigemenn -reklamen i taxien!

Digger uttrykket i ansiktet på taxi-dama når hun sier: "kammeraten din sa` det var greit".. og svelger unnå Laban...

He-he. Det var vel derfor den vant Gullfisken også.

Jeg synes den nye, med hun i senga er bedre. Men de er fine begge to.

Gjest lis@bet
Skrevet

Jeg synes den nye, med hun i senga er bedre. Men de er fine begge to.

Den med legen er best, synes jeg :-)

"..vi har imidlertid fått fatt på et donorben!"

Skrevet

Synes den nye narvesen-reklamen var ok:

Har du 5 kroner til "narkotika"?

Den gamle Narvesen reklamen var også morsom.

Han mannen som skulle ut, mens kona stod hjemme og så for seg at mannen var på bar og flørtet med damer. Men egentlig skulle han bare på Narvesen og kjøpe kvikk lunsj.

hehe :)

Skrevet

Norvegia-reklamen med hun lille jenta som pakker og rømmer, fordi hun er litt uenig med sine foreldre. Hun rømmer bak garasjen, men lister seg til slutt inn igjen for å få seg litt ost, og faren spør: "Hvem i all verden er du'a?".

Den reklamen er veldig bra, både morsom, søt, og med veldig tydelig produktreferanse. Mange reklamer er morsomme, men man husker ikke alltid for hvilket produkt

Skrevet

Du, lurer på hva FU egentlig betyr jeg. ikke turt å spørre tidligere...

Skrevet

Du, lurer på hva FU egentlig betyr jeg. ikke turt å spørre tidligere...

FU betyr forumundersøkelse så vidt jeg har forstått.

:)

Skrevet

ikke for å være frekk eller noe, men jeg trodde du kun brydde deg om medmennesklige ting.så du er som oss andre umennesklige likevel som bryr seg om reklame og dasspapir. :)

Skrevet

Den mms-reklamen kniser jeg like godt av hver gang.

Stena Line(?) ("Jeg sa det på TYSK!") får jeg fnatt av.

stena line er grufull, hater den jeg og

Skrevet

ikke for å være frekk eller noe, men jeg trodde du kun brydde deg om medmennesklige ting.så du er som oss andre umennesklige likevel som bryr seg om reklame og dasspapir. :)

haha, den var god

still5barnsmor
Skrevet

Litt søt den der Lotto-reklamen, bilverkstedet, "Han jobber for meg - og det gjør du også!"

"jej sove ikke, jej skrour"

Ler så jeg griner hver gang, har også sansen for den der....se fjesene på de andre ansatte når de skjønner hva som skjer (sparker en kjempe i beina)

ha,ha..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...