Gjest iMac=) Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Går det an å slette inneholdet på en cd man selv har brent, og i så fall hvordan? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 i Win XP: Klikk fil og slett innhold på CD. 0 Siter
Gjest iMac=) Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 i Win XP: Klikk fil og slett innhold på CD. Jeg har iMac 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Jeg har iMac Aldri tatt i en. Bare sett på bilde. Reparert, konfigurert og satt sammen tusenvis av PC'er. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Brekk den i to. ) Er det man kaller å helle barnet ut med badevannet? Man blir kvitt vannet, men barnet også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Er det man kaller å helle barnet ut med badevannet? Man blir kvitt vannet, men barnet også. Men hvis man skal slette alt innholdet på en cd-rom er det jo like greit å ødelegge hele plata og så brenne en ny? De koster jo ikke mange kronene når de er ubrente. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Men hvis man skal slette alt innholdet på en cd-rom er det jo like greit å ødelegge hele plata og så brenne en ny? De koster jo ikke mange kronene når de er ubrente. Det var CD-RW, den kan slettes og brennes på nytt skjønner duh. Jeg bruker ikke RW, da jeg ikke har behov for å slette noe fra plater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.