Gjest På reisefot Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Heisann! Jeg skal ta bussen fra Stavanger til Haugesund, og på en eller annen måte komme meg til flyplassen i Haugesund. Tenker å ta buss fra Stavanger, men hvordan kommer jeg meg til flyplassen? Går det buss dit? Søker på internett, men det er litt vanskelig når jeg ikke vet hvor bussen fra Stavanger stopper henne i Haugesund... Tenkte at på Åpent Forum at noen vet...? 0 Siter
fresja Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Kystbussen fra Stavanger har Flotmyr som hovedstopp, og jeg antar at flybussen går derfra, selv om jeg ikke finner navnet i vedlagte link: http://www.nettbuss.no/publish/filer/FlybussHaugesundLufthavn-november03.pdf Kanskje noen ekte "arabere" vet mer. 0 Siter
Gjest araberinne Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Hehe, - det står jo der, i skrivet fresja la ved; Flybuss Haugesund Lufthavn! Den går fra Rutebilstasjonen (Flotmyr) og hele veien til flyplassen. Ser ut til at du får rabatt ved overgang Kystbussen/flybuss! (Du kommer direkte til Flotmyr med Kystbussen) Du skal til London, du, da? God tur! 0 Siter
Reg@l Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Du går av Kystbussen/By til bybussen på Flotmyr og hopper over på en av Nettbuss sine Flybusser. Skal du fly med RyanAir? 0 Siter
Gjest svensken jonas Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Du går av Kystbussen/By til bybussen på Flotmyr og hopper over på en av Nettbuss sine Flybusser. Skal du fly med RyanAir? Jeg har vært i Haugesund. Fin by. Hilsen Jonas 0 Siter
Reg@l Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Jeg har vært i Haugesund. Fin by. Hilsen Jonas Vi feirer faktisk 150 årsjubileum i år :-) 0 Siter
Gjest svensken jonas Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Vi feirer faktisk 150 årsjubileum i år :-) Det der har jeg aldri skjønt. 150 år siden hva da? Byen fantes jo en eller gang før de 150 årene også? Men gratulerer. Feire med måte. Hilsen Jonas 0 Siter
Gjest På reisefot Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Du går av Kystbussen/By til bybussen på Flotmyr og hopper over på en av Nettbuss sine Flybusser. Skal du fly med RyanAir? Ja, jeg skal reise med Ryan Air til London. Tusen takk for alle svarene - nå finner jeg sikkert frem! 0 Siter
Reg@l Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Ja, jeg skal reise med Ryan Air til London. Tusen takk for alle svarene - nå finner jeg sikkert frem! Har du prøvd å få tak i billigbilletter med SAS fra Sola? Vi har betalt fra 972 t/r med SAS Sola-Heathrow. Uansett, ha en fortreffelig god tur til London! *misunnelig* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.