Gå til innhold

FU: Mulla Krekar

Anbefalte innlegg

Det var jo et godt og vektig argument.

Jeg liker ikke Carl I Hagen - skal vi sparke ut han også?

Hehe... visste liksom at du ville forsvare at mullha skulle få bli!

f... du blir bare mer og mer forutsigbar du! *skratter*

Betaler du da?

JEG gjør det ikke!

Kan han ikke få bo hos deg da?

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

21

• sheba

9

• Dorthe

8

• Mistera

4

Mest aktive i denne tråden

Det er forskjell på å reise et sted når man selv vurderer at det er "trygt" (slik som hjemmefronten i Norge var i Sverige, og kom tilbake til Norge for å sabotere), og på å bli tvunget til å oppholde seg et sted som er farlig.

Forskjellen mellom "oss" og "dem" skal jo nettopp være at vi ikke sender folk til steder hvir de er i fare.

Med vennlig hilsen

Og hva gjør så våre soldater der?

Hvorfor er de ikke der og kjemper for landet sitt selv?

De sitter trygt "hjemme" i stuen sin... menst de lar andre kjempe kampen de burde kjempet selv....

Sett deg inn i geografi, Mistera! :-)

Med vennlig hilsen

Fikk faktisk A på geografi ex rett før jul!

og ikke skjønner jeg hva dette har med geografi å gjøre...

MEN om du nevner SAMFUNNSGEOGRAFI er saken ikke annerledes da heller!

Om det sitter folk i Norge idag som opererer fra Norge, for å føre krig i Iran, Irak, Afganistan osv uansett hvor de er fra...

Når de er medlemmer av en Terrorcelle...

Tror du Nordmennene som var i Sverige under andre verdenskrig (MRK verdenskrig) gjikk rundt og sprengte seg selv i lufta her og der, for å få fram et standpunkt?

det har ikke så vidt meg bekjent ennå blitt tredje verdenskrig...

Men så er jeg også FOR å kjempe for landet sitt med nebb og klør, og ikke stikke halen mellom bena og løpe...

Det ligger ikke for meg, for familien min eller forfedrene mine!

Bestefaren min var handelsmann i norge før krigen, han var en av de veldig få heldige som klarte å slippe unna konsentrasjonsleirene, menst resten av våres familie på bestefars side ble utslettet... TOTALT...

Farfaren min var ennå litt for ung til å delta, men mistet sin far og bror i krigen for norge...

De var også aktive i motstandsbevegelsen, og farfaren min er verdenskjent for et fotografi av Norges første Nazigudstjeneste, de hadde radio og stod for det meste av informasjonen til motstandsrøslene i engeland og frankrike fra sunnmøre...

Har selv vært medlem av Heimeværnet, men måtte stå over sesjon da jeg desverre havnet på skråplanet pga av en viss knivstikkingshendelse i ungdommen...

Uansett så mener jeg at man må stå for landet sitt i et og alt, først å fremst... Og du ikke kall meg rasist... er jøde for f.

Hei,

Hvis han ER "terrorist", så er det åpenbart langt bedre at han er her, hvor vi har kontroll på ham, og kan avlytte hver minste telefonsamtale han sender - fremfor å ha han løs i Midtøsten for å lage faenskap.

Hvis han har brutt noen lover, så er det Norges PLIKT å bekjempe terrorisme ved å fengsle ham.

Hvis han IKKE er terrorist, og ikke har brutt noen lover, så er det åpenbart ingen grunn til å utvise ham.

Videre, det er selvsagt forbudt ved internasjonale konvensjoner å utvise folk til land hvor de risikerer tortur/forfølgelse/dødsstraff. Med andre ord - han kan ikke utvises til "der han kommer fra".

Med vennlig hilsen

Du har jo tidligere argumentert for å gi bin Laden opphold her i landet, på vår regning.

Tror du ikke det blir litt ugreit her hvis vi inviterer all verdens terrorister og krigsforbrytere hit som asylsøkere?

Annonse

Du har jo tidligere argumentert for å gi bin Laden opphold her i landet, på vår regning.

Tror du ikke det blir litt ugreit her hvis vi inviterer all verdens terrorister og krigsforbrytere hit som asylsøkere?

Ja, jeg foretrekker at terrorister sitter i fengsel, fremfor din "oppskrift" på å la dem gå fri.

Fikk faktisk A på geografi ex rett før jul!

og ikke skjønner jeg hva dette har med geografi å gjøre...

MEN om du nevner SAMFUNNSGEOGRAFI er saken ikke annerledes da heller!

Om det sitter folk i Norge idag som opererer fra Norge, for å føre krig i Iran, Irak, Afganistan osv uansett hvor de er fra...

Når de er medlemmer av en Terrorcelle...

Tror du Nordmennene som var i Sverige under andre verdenskrig (MRK verdenskrig) gjikk rundt og sprengte seg selv i lufta her og der, for å få fram et standpunkt?

det har ikke så vidt meg bekjent ennå blitt tredje verdenskrig...

Men så er jeg også FOR å kjempe for landet sitt med nebb og klør, og ikke stikke halen mellom bena og løpe...

Det ligger ikke for meg, for familien min eller forfedrene mine!

Bestefaren min var handelsmann i norge før krigen, han var en av de veldig få heldige som klarte å slippe unna konsentrasjonsleirene, menst resten av våres familie på bestefars side ble utslettet... TOTALT...

Farfaren min var ennå litt for ung til å delta, men mistet sin far og bror i krigen for norge...

De var også aktive i motstandsbevegelsen, og farfaren min er verdenskjent for et fotografi av Norges første Nazigudstjeneste, de hadde radio og stod for det meste av informasjonen til motstandsrøslene i engeland og frankrike fra sunnmøre...

Har selv vært medlem av Heimeværnet, men måtte stå over sesjon da jeg desverre havnet på skråplanet pga av en viss knivstikkingshendelse i ungdommen...

Uansett så mener jeg at man må stå for landet sitt i et og alt, først å fremst... Og du ikke kall meg rasist... er jøde for f.

Du blir ikke mer eller mindre rasist fordi om du er jøde. Ironisk nok er det rasistisk å mene at jøder ikke kan være rasister!

===

Poenget er at du bør studere hva som skjer der hvor Krekar kommer fra. En rettsstat utviser ikke mennesker til slike steder.

Det er nettopp det som er forskjellen mellom oss og dem.

Med vennlig hilsen

Ja, jeg foretrekker at terrorister sitter i fengsel, fremfor din "oppskrift" på å la dem gå fri.

Ja, du kjenner jo fengelsstraffene i Norge. Det hadde tatt seg vakkert ut når bin Laden slapp ut etter 12 år max, portrettintervjuet av Petter Nome og Dagbladet, utgir bok på Oktober forlag og lever alle sine dager på våre skattepenger.

Har du ikke stedet overveid å flytte til Iran? Du ville sikkert fått plass i den Konservative Vokterrådet.

Ja, du kjenner jo fengelsstraffene i Norge. Det hadde tatt seg vakkert ut når bin Laden slapp ut etter 12 år max, portrettintervjuet av Petter Nome og Dagbladet, utgir bok på Oktober forlag og lever alle sine dager på våre skattepenger.

Har du ikke stedet overveid å flytte til Iran? Du ville sikkert fått plass i den Konservative Vokterrådet.

Det er bedre at Krekar blir fengslet i 21 år (hvis han er skyldig i noe), enn at han slippes fri, slik du vil.

Annonse

Nei, det er jeg ikke enig i. Det beste hadde vært om en sniper fra CIA tok seg av saken, men det er jo ikke noe tak i de gutta lengre heller.

Og igjen viser du at du og bin Laden spiller på samme side:

Utenomrettslige henrettelser har selvsagt ikke noe å gjøre i et demokrati; det hører til i regimer som bin Laden forfekter.

Og som du forfekter.

Dere har mye felles!

Og igjen viser du at du og bin Laden spiller på samme side:

Utenomrettslige henrettelser har selvsagt ikke noe å gjøre i et demokrati; det hører til i regimer som bin Laden forfekter.

Og som du forfekter.

Dere har mye felles!

Det er jo slik at terrorister som sprer død, selv ofte må betale gjennom en dramatisk bortgang.

Jeg gråter ingen tårer om terroristene må betale for sine ugjerninger, heller ikke om det skjer på en litt uortodoks måte.

Ekstraordinær terror krever ekstraordinære mottiltak. Det er ikke alle som setter like stor pris som deg på å bli ideologisk bakpult av muslimske ekstremister.

Det er jo slik at terrorister som sprer død, selv ofte må betale gjennom en dramatisk bortgang.

Jeg gråter ingen tårer om terroristene må betale for sine ugjerninger, heller ikke om det skjer på en litt uortodoks måte.

Ekstraordinær terror krever ekstraordinære mottiltak. Det er ikke alle som setter like stor pris som deg på å bli ideologisk bakpult av muslimske ekstremister.

Din "argumentasjon" er AKKURAT den samme som hans, bare at han bytter ut muslimske med kristne.

Det er bare én rabiat fundamentalist mot en annen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...