Gå til innhold

Fra abbonemang til kontantkort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Vet at det er stavet feil men..)

Jeg lurer altså på hvordan jeg går frem? Må jeg ringe og si opp abbonemanget mitt, eller kan jeg bare kjøpe kontantkortet? hadde bindingstid på 12 måneder som nå er over.

...(og hvordan staves det egentlig??)

Skrevet

Abonnement.

Ja, du må ringe og si det opp.

SÅ kan du gå og kjøpe kontantkort (som er et dyrere alternativ i lengden - hvis du bruker tlf til å ringe med!)

Skrevet

De i butikken (iallefall elkjøp, expert og telebutikken) fikser dette for deg. De bare klikker seg inn på dataen, og vips så er du forandret fra abbonnement til kontantkort.

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg ringte bare til netcom når min sønn skulle gå over til kontantkort.

Mvh

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

De i butikken (iallefall elkjøp, expert og telebutikken) fikser dette for deg. De bare klikker seg inn på dataen, og vips så er du forandret fra abbonnement til kontantkort.

Apppapp!! En "b" for mye.

Skrevet

Du skal da vel ikke ringe inn og si opp abn. :)

Du går til forhandler eller ringer 09000 og så endrer de abn.typen din til kontaktkort - og VIPS - så er det gjort :)

Skrevet

Abonnement.

Ja, du må ringe og si det opp.

SÅ kan du gå og kjøpe kontantkort (som er et dyrere alternativ i lengden - hvis du bruker tlf til å ringe med!)

For all del - ikke si opp abn. - hvis du ikke vil ha helt nytt mob.nr. da vel - og det regner jeg ikke med

Skrevet

Du skal da vel ikke ringe inn og si opp abn. :)

Du går til forhandler eller ringer 09000 og så endrer de abn.typen din til kontaktkort - og VIPS - så er det gjort :)

oki, det skal jeg prøve. takk for tipset...(",)..

Skrevet

Apppapp!! En "b" for mye.

Søren!

Dette har jeg skrevet feil før.

Abonnement!

Abonnement!

Abb.. øh... nei, abonnement!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...