sigga Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 (Vet at det er stavet feil men..) Jeg lurer altså på hvordan jeg går frem? Må jeg ringe og si opp abbonemanget mitt, eller kan jeg bare kjøpe kontantkortet? hadde bindingstid på 12 måneder som nå er over. ...(og hvordan staves det egentlig??) 0 Siter
Klara Q Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Abonnement. Ja, du må ringe og si det opp. SÅ kan du gå og kjøpe kontantkort (som er et dyrere alternativ i lengden - hvis du bruker tlf til å ringe med!) 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 De i butikken (iallefall elkjøp, expert og telebutikken) fikser dette for deg. De bare klikker seg inn på dataen, og vips så er du forandret fra abbonnement til kontantkort. 0 Siter
soleil Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Hvis det er telenor du har så kan du sende mail: [email protected] De andre opereatørene har sikkert også kundeservice pr mail. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Jeg ringte bare til netcom når min sønn skulle gå over til kontantkort. Mvh 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 De i butikken (iallefall elkjøp, expert og telebutikken) fikser dette for deg. De bare klikker seg inn på dataen, og vips så er du forandret fra abbonnement til kontantkort. Apppapp!! En "b" for mye. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Du skal da vel ikke ringe inn og si opp abn. Du går til forhandler eller ringer 09000 og så endrer de abn.typen din til kontaktkort - og VIPS - så er det gjort 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Abonnement. Ja, du må ringe og si det opp. SÅ kan du gå og kjøpe kontantkort (som er et dyrere alternativ i lengden - hvis du bruker tlf til å ringe med!) For all del - ikke si opp abn. - hvis du ikke vil ha helt nytt mob.nr. da vel - og det regner jeg ikke med 0 Siter
sigga Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Skrevet 20. februar 2004 Du skal da vel ikke ringe inn og si opp abn. Du går til forhandler eller ringer 09000 og så endrer de abn.typen din til kontaktkort - og VIPS - så er det gjort oki, det skal jeg prøve. takk for tipset...(",).. 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Apppapp!! En "b" for mye. Søren! Dette har jeg skrevet feil før. Abonnement! Abonnement! Abb.. øh... nei, abonnement! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.