Gå til innhold

Bingo.

Gjest her tør jeg ikke stå frem med nikk.

Anbefalte innlegg

Gjest her tør jeg ikke stå frem med nikk.
Skrevet

Hva tenker du om meg når du hører at jeg digger å spille radiobingo??

Og endrer det seg når du hører at jeg vant 7600 kroner i går??

Gjest Hvem kanal?
Skrevet

Radiobingo er morro! Jeg trodde de hadde slutta med det jeg??

Gjest ingen nikk nå heller
Skrevet

Radiobingo er morro! Jeg trodde de hadde slutta med det jeg??

lokal radio på vestlandet.

Gjest still no nikk
Skrevet

Hm... hva er radiobingo?

Det er radio + bingo. Tall blir lest opp og vi ringer inn når vi har bingo. Veldig spennendes.

Skrevet

Jeg spilte radiobingo for mange år siden, men jeg vet ikke om noen radiostasjon som har bingo nå, eller hvor jeg evt kan få tak i bingoblokker.

Gjest da er vi to :o)
Skrevet
:o) da er vi to .... her venter vi bare på at røveren på 36.000 skal gå ..... er så spennendes HVER eneste onsdag.
Gjest Big Mac
Skrevet

Det er radio + bingo. Tall blir lest opp og vi ringer inn når vi har bingo. Veldig spennendes.

Kjøper du brett da? Eller går det på noe annet?

Gjest ikke nikk nå heller
Skrevet

Kjøper du brett da? Eller går det på noe annet?

Kjøper blokker hos lokale butikker eller kisoker. 50 kroner pr. blokk. Blokka må leveres inn til "kommisjonær" hvis det er vinner blokk, og vips er pengene på konto.

Skrevet

Gratulerer med vinnerlykken!!

Må man mene noe om deg, fordi du liker radiobingo?

Skulle jeg svart eldre dame, med permanent krøller?

Jeg blir stadig vekk overrasket over hvor lett det er å bli satt i bås. Og stadig vekk overrasket over hvor forskjellige de i båsene er.

Liker du radiobingo, så er jo det fint. Fortsett med det. Kanksje det er flere penger å hente.

- en som ikke har vinnerlykke!!

Skrevet

lokal radio på vestlandet.

Jeg syns du skal stå frem jeg!

Fikk faktisk lyst til å spille bingo nå!

Har ikke gjort det før! :)

Gjest ikke noe nikk enda
Skrevet

Gratulerer med vinnerlykken!!

Må man mene noe om deg, fordi du liker radiobingo?

Skulle jeg svart eldre dame, med permanent krøller?

Jeg blir stadig vekk overrasket over hvor lett det er å bli satt i bås. Og stadig vekk overrasket over hvor forskjellige de i båsene er.

Liker du radiobingo, så er jo det fint. Fortsett med det. Kanksje det er flere penger å hente.

- en som ikke har vinnerlykke!!

Takk for det!! Blir ofte sett ned på da vet du; bingo er noe bare gamle damer med sigarett i ene hånden og hodet fullt av sladder som spiller. Iallafall er inntrykket mitt om andres inntrykk om oss sånn. Menjeg holder på å bli positivt overrasket. Så snart står jeg frem med nick.

Gjest tok du den?
Skrevet

Jeg syns du skal stå frem jeg!

Fikk faktisk lyst til å spille bingo nå!

Har ikke gjort det før! :)

...(",)...

Gjest Big Mac
Skrevet

Kjøper blokker hos lokale butikker eller kisoker. 50 kroner pr. blokk. Blokka må leveres inn til "kommisjonær" hvis det er vinner blokk, og vips er pengene på konto.

Ok - hva går overskuddet til?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Som tidligere redaktør i en nærradio blir jeg glad når jeg hører slikt. :-)

Gratulerer med premien, forresten!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ok - hva går overskuddet til?

Drift av radioen, vil jeg tippe. Det er faktisk vanlig av nærradioer å finansiere en del av drifta med radiobingo.

Skrevet

*latter*

Jeg synes ikke radiobingo er dumt jeg da...

Er faktisk veldig koselig det, med venner kanskje, litt kaffe og kake...

Og jepp...man kan vinne noen kroner ja.

Så fortsett og kos deg du :)

Skrevet

Nå har jeg aldri hørt om radiobingo men vanlig bingo er morsomt nok det. Man vinner der også.

Det er underholdende og man glemmer alle sine sorger og får et spenningskick.

Skrevet

Takk for det!! Blir ofte sett ned på da vet du; bingo er noe bare gamle damer med sigarett i ene hånden og hodet fullt av sladder som spiller. Iallafall er inntrykket mitt om andres inntrykk om oss sånn. Menjeg holder på å bli positivt overrasket. Så snart står jeg frem med nick.

Her i byen er det folk i alle aldere og fra alle nasjoner på bingo. Er nok ikke bare gamle damer nei :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...