Gå til innhold

Hvor er de beste alpinaleggene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen min og en kamerat var for tre uker siden på Hafjell og Kvitfjell i fire dager. Det var visst vanvittig bra! Ellers vurderte de Trysil, men der var det veldig dyrt å overnatte. Reiser du vestover, er jo Hemsedal, Geilo og Voss (særlig sistnevnte) veldig bra anlegg med mange heiser og mange og lange nedfarter (i alle fall Voss).

God tur!

Mannen min og en kamerat var for tre uker siden på Hafjell og Kvitfjell i fire dager. Det var visst vanvittig bra! Ellers vurderte de Trysil, men der var det veldig dyrt å overnatte. Reiser du vestover, er jo Hemsedal, Geilo og Voss (særlig sistnevnte) veldig bra anlegg med mange heiser og mange og lange nedfarter (i alle fall Voss).

God tur!

Spørs hvor på Østlandet. Hafjell og Kvitfjell som prust nevner er bra. Likeså Kongsberg, Trysil og Rjukan / Gaustatoppen.

Anbefaler deg å søke litt på nettet på de ulike stedene og se hva de har å tilby i forhold til hva du ønsker deg.

still5barnsmor

God tur!

ikke verst for oss vestlendinger å få voss karaktrisert i samme setning som hemsedal :-)

Jeg ville valgt hemsedal...voss reiser vi på når vi ikke skal så langt...

god ferie..

ikke verst for oss vestlendinger å få voss karaktrisert i samme setning som hemsedal :-)

Jeg ville valgt hemsedal...voss reiser vi på når vi ikke skal så langt...

god ferie..

Det blir jo vestover fra Østlandet :-)

Mannen min er fra Voss, så jeg er kanskje litt inhabil når det gjelder Voss....

Alpinanlegget er i alle fall vanvittig bra med mange muligheter både for bakkekjøring og off-pist kjøring. Når det er mye snø, kan vi renne direkte fra alpinbakken og ned i hagen til svigermor :-)

Annonse

still5barnsmor

Det blir jo vestover fra Østlandet :-)

Mannen min er fra Voss, så jeg er kanskje litt inhabil når det gjelder Voss....

Alpinanlegget er i alle fall vanvittig bra med mange muligheter både for bakkekjøring og off-pist kjøring. Når det er mye snø, kan vi renne direkte fra alpinbakken og ned i hagen til svigermor :-)

joda...jeg liker voss jeg også...myyyyyyyyye bedre enn eikedalen....men jeg føler at hemsedal er litt i en annen klasse på en måte :-))

Og det er jo litt gøy å brife med en skrens inn i hagen til svigers....atletisk og sporty svigerdatter og alt det der...:-))

klems

joda...jeg liker voss jeg også...myyyyyyyyye bedre enn eikedalen....men jeg føler at hemsedal er litt i en annen klasse på en måte :-))

Og det er jo litt gøy å brife med en skrens inn i hagen til svigers....atletisk og sporty svigerdatter og alt det der...:-))

klems

Ja, det er moro. I år blir dessverre ikke noe slalom på meg - er høygravid med termin om noen uker! Prøvde meg på langrenn for en måned siden, med bekkenvondt som resultat :-(

I påska fikk mannen min og jeg en deilig dag i bakken mens svigermor passet ungene. Og det var deilig! Om to uker tar mannen min med seg de to til Voss i 5-6 dager, slik at de får litt "påskeferie" iår og - med stølstur og soling og ski, mens jeg blir hjemme og nyter de siste dagene som tobarnsmor :-)

Har forresten ikke kjørt alpint i Hemsedal, bare hørt om det.

still5barnsmor

Ja, det er moro. I år blir dessverre ikke noe slalom på meg - er høygravid med termin om noen uker! Prøvde meg på langrenn for en måned siden, med bekkenvondt som resultat :-(

I påska fikk mannen min og jeg en deilig dag i bakken mens svigermor passet ungene. Og det var deilig! Om to uker tar mannen min med seg de to til Voss i 5-6 dager, slik at de får litt "påskeferie" iår og - med stølstur og soling og ski, mens jeg blir hjemme og nyter de siste dagene som tobarnsmor :-)

Har forresten ikke kjørt alpint i Hemsedal, bare hørt om det.

Var der i fjor for føste gang med kun fartstid på voss og i eikedalen....snadder

Var der for tre uker siden og skal opp igjen om to....gleder meg glugg ihjel...to hele dagers surfing oppider...det er 36nedfarter av variert vanskelighetsgrad....

http://www.skistar.com/hemsedal/

lykke til med bebisen...

klems

Var der i fjor for føste gang med kun fartstid på voss og i eikedalen....snadder

Var der for tre uker siden og skal opp igjen om to....gleder meg glugg ihjel...to hele dagers surfing oppider...det er 36nedfarter av variert vanskelighetsgrad....

http://www.skistar.com/hemsedal/

lykke til med bebisen...

klems

Takk! Gleder meg til å få se hvordan Lillevenne er, om hun likner de to andre, om hun er et sovebarn (som vi har bestilt) eller er lik de to andre på det feltet, hvordan amming går, osv. Gleder meg til å snuse inn lukta av en liten deilig baby som er vår :-)

Og ikke minst, gleder jeg meg til å være hjemme nå når våren er i anmarsj, og få være masse ute!

Ha en god vår du og :-) Og god tur til Hemsedal!

still5barnsmor

Takk! Gleder meg til å få se hvordan Lillevenne er, om hun likner de to andre, om hun er et sovebarn (som vi har bestilt) eller er lik de to andre på det feltet, hvordan amming går, osv. Gleder meg til å snuse inn lukta av en liten deilig baby som er vår :-)

Og ikke minst, gleder jeg meg til å være hjemme nå når våren er i anmarsj, og få være masse ute!

Ha en god vår du og :-) Og god tur til Hemsedal!

si ikke mere......jeg blir helt syyyyyyyk....de er herlig...

Et tips: bestill en med kolikk så får du sovebaby...her gjorde vi som du og hun skrek i to mnd (homeopat sparte oss for den siste) Nå er hun familiens solstråle og styrer oss alle lett :-))

KLems til deg fra meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...