soleil Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Jeg har håndlagde afrikanske masker, bilder malt på treplater (malt av kunstner av grunerløkka), og et aferikanske instrument lagd av halv kokosnøtt... Så har vi et maleri på lerret.. Det meste går i beige/brune toner... Vi har mørke møbler i indisk tre.. Høres kult ut, Pricilla. Hvor skal en gå for å finne rimelige malerier av den typen i Oslo? Noen gode tips? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Høres kult ut, Pricilla. Hvor skal en gå for å finne rimelige malerier av den typen i Oslo? Noen gode tips? Nedi gata for meg. 0 Siter
nanna Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Ikke så mye på veggene her. Div. speil, en collage jeg har laget selv, et par trykk av E. Reitan og en original av Roy Vincent Johannesen. 0 Siter
soleil Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Nedi gata for meg. Du blir med meg og kikker når har penger du da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Du blir med meg og kikker når har penger du da? Ja, det kan jeg. Har vært der mange ganger men ikke siden i sommer. Henger noe klær utenfor akkurat nå og jeg har ikke sett i vinduet på en stund. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 To trykk av Bjørg Tveten Stjernstads silkemalerier, et stort thailandsk teppe med to elefanter på, brudebilde av oss, to biler av hver av ungene, keramikk laget av en lokal kunstner, en akvarell av en lokal kunstner og et nummerert trykk av Hamarøyskaftet (Frostnatt i Hamarøy) laget av Tor Waageng. I andre stua har jeg to nummererte trykk inspirert av vikingetida samt et bilde av gården vi bor på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.