Gå til innhold

Agurknytt fra Big Brother

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• Klara Q

13

• Prozak

7

• Sør

2

Mest aktive i denne tråden

Ihvertfall bra at sponsoren ser alvoret i saken:

http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article188853.ece

Med vennlig hilsen

Ja, det skulle for f... bare mangle.

Men det jeg ikke helt skjønte, var - stakk de agurken ned i trusa, eller inn i tuppelure?

Ikke at det egentlig har så mye å si.

Blir det ikke snart BB på Norge? Jeg som er helt avhengig av slike serier :o)

Men ikke slike dumme amerikanske altså. Paradise Hotel er det verste jeg har sett noen gang.

Av alle ting å fundere på, lå jeg og funderte på dette i går kveld;

Hvem var det som vant BB Norge sist? Jeg husker det bare ikke!!

*klø seg i hodet*

Annonse

Hu fra Valdres ja. Der kan du se hvor fort vi glemmer slike tanketomme saker :o)

Ja, det gjør ikke akkurat et uslettelig inntrykk. Der kan man se hvor meningsløse de er, disse realityshowene. Men likevel lenker vi oss til sofaen og hysjer på ungene hver bidige dag :)

Annonse

Sikkert bare noe du har spist ;)

*trøsteklem*

Har sikkert spist for lite for jeg har fulgt minstemann på flyplassen og fikk ikke ro før han ringte for en liten stund siden.

Fly nr 2 var en time forsinket pga vind og han måtte vente alene i 2 timer. Stakkar, og han som gledet seg sånn.

Har sikkert spist for lite for jeg har fulgt minstemann på flyplassen og fikk ikke ro før han ringte for en liten stund siden.

Fly nr 2 var en time forsinket pga vind og han måtte vente alene i 2 timer. Stakkar, og han som gledet seg sånn.

Hvor gammel er han, da?

Ps! Husk at uten mat og drikke duger heltinnen ikke.

Ja, det skulle for f... bare mangle.

Men det jeg ikke helt skjønte, var - stakk de agurken ned i trusa, eller inn i tuppelure?

Ikke at det egentlig har så mye å si.

Ærlig talt - når gatebarn og andre drittunger sulter og fryser ihjel overalt i verden, så er dette som en bagatell å regne. Dere bør derfor slutte å fokusere på dette, og heller rette all fokus mot det som virkelig betyr noe!

(mulig dette var ironi...jeg vet ikke helt....:-)

"........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...