Zarine Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Det er det som står i boka mi... Men det menes vel ikke mann som i hannkjønn men mann som i menneske...dumt forklart, skjønte du det ? Viss eg ikkje mins heilt feil så er vel homo meir generelt om mann som menneske, slik du seier, mens dersom ein meiner mann som "person av hannkjønn" så er det vir som blir rett ord. Men det må seiast at latinen min er meir enn rusten... 0 Siter
Gjest forever young Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Det skal være riktig skrevet tror jeg, og nå så jeg at uttrykket trolig betyr vampyrer og ble brukt av katolikker for et par hundre år siden. En kompis driver med slektsforskning og støtte på uttrykket i en kirkebok. "...vampyrer.. En kompis driver med slektsforskning og. ..." ----**--------------------- Hmmm..... Er denne kompisen også en slektning av Ulv kanskje? Slik at det er ULVER i mosen? uuæææ.... *bare erter** :-)) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Skrevet 20. februar 2004 "...vampyrer.. En kompis driver med slektsforskning og. ..." ----**--------------------- Hmmm..... Er denne kompisen også en slektning av Ulv kanskje? Slik at det er ULVER i mosen? uuæææ.... *bare erter** :-)) Mosen er full av ulver og ugler. 0 Siter
Gjest forever young Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Mosen er full av ulver og ugler. OG vampyrer..... iiiæææ... jeg som liker så godt myr og mose.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.