Gjest piffit Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Hei! Jeg er en ung kvinne som har prøvd ufattelig mange sminkemerker. Har også jobbet i parfymeri, og må si jeg syns det er gøy med sminke. Nå har jeg noe jeg lurer litt på. Har nemlig i det siste "oppdaget" Max Factor littegranne. Har faktisk aldri før prøvd noe særlig billige merker, men har nok latt meg friste av at dette merket brukes i masse filmer og på mange skuespillere... Må si jeg synes den siste makeupkremen, Color adapt, er usedvanlig god. Jeg er kresen for jeg har tørr hud, men denne var virkelig god! ER dette et ok merke ? Hva mener dere, og er det flere som er fornøyde med kremen? 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Jeg bruker stort sett bare Max Factor, fordi det er bra, og passer lommeboka mi som ikke er så altfor stor. Jeg har ingenting å utsette på de produktene jeg har prøvd så langt! 0 Siter
amber sun Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Max Factor er kjempeålreit, syns jeg! Bra produkter, og ikke så dyrt. Jeg liker ikke å bruke store pengesummer på sminke, men siden jeg kjøper en del sminke (bruker det daglig), syns jeg det er bra at en kan få tak i bra ting til en rimelig penge. Har brukt en del ting fra Max Factor. Også L'oreal syns jeg fungerer bra. 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Lipfinity fra max factor skal ihvcrtfall være utrolig holdbar. I en test danket den ut både colourstay fra revlon og en annen leppestift fra loreal. Lipfinity holdt seg godt gjennom drikking, spising og kyssing... 0 Siter
Gjest Den opprinnelige m&m Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Jeg liker Max Factor, jeg. Men jeg tror ikke det døyt på reklamen om at den brukes i den og den filmen etc., det kan like gjerne være jug.. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Lipfinity fra max factor skal ihvcrtfall være utrolig holdbar. I en test danket den ut både colourstay fra revlon og en annen leppestift fra loreal. Lipfinity holdt seg godt gjennom drikking, spising og kyssing... Den er holdbar, men har en tendens til å forsvinne fra små sprekker i leppene hvis man glemmer å smøre med den "glinse-greia" _ofte_. Og da ser det lite lekkert ut Lepper med flak av farge. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Den er holdbar, men har en tendens til å forsvinne fra små sprekker i leppene hvis man glemmer å smøre med den "glinse-greia" _ofte_. Og da ser det lite lekkert ut Lepper med flak av farge. Jeg måtte smøre _veldig_ ofte med den glansegreia, ellers ble det tørt og sprekkete. Så akkurat den har jeg ikke god erfaring med. Brukte vel 2-3 smørestifter pr. lipfinity-stift... Men så har jeg tørrhud-tendenser. Så det funker sikkert for noen 0 Siter
tiliti Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Jeg måtte smøre _veldig_ ofte med den glansegreia, ellers ble det tørt og sprekkete. Så akkurat den har jeg ikke god erfaring med. Brukte vel 2-3 smørestifter pr. lipfinity-stift... Men så har jeg tørrhud-tendenser. Så det funker sikkert for noen Noen andre fornuftige tips som ikke forsvinner så alt for fort? Jeg har gitt opp lipfinity pga sprekkingen. 0 Siter
Gjest girlie21 Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 synes det er helt ok. er ikke så fornøyd med mascaraen, for jeg reagerer litt på den. men jeg bruker stort sett billigmerker (bortsett fra mascara og ansiktskremer) og synes det fungerer bra! 0 Siter
amber sun Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Noen andre fornuftige tips som ikke forsvinner så alt for fort? Jeg har gitt opp lipfinity pga sprekkingen. Nei, har gitt opp long lasting leppestifter... Så nå går de i vanlige Max Factor eller L'oreal leppestifter. Så tar jeg dem heller på litt oftere. Skal jeg ut, pleier jeg trykke lett på leppene med papir etterat jeg har tatt leppestiften på, så ta på pudder, og så leppestift tilslutt igjen. Den gode, gamle måten, med andre ord. Funker greit det. Det varer ihvertfall en stund, men leppestiften må jeg nok alltid ha med 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.