Gå til innhold

Max Factor, et bra merke?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en ung kvinne som har prøvd ufattelig mange sminkemerker. Har også jobbet i parfymeri, og må si jeg syns det er gøy med sminke.

Nå har jeg noe jeg lurer litt på. Har nemlig i det siste "oppdaget" Max Factor littegranne. Har faktisk aldri før prøvd noe særlig billige merker, men har nok latt meg friste av at dette merket brukes i masse filmer og på mange skuespillere...

Må si jeg synes den siste makeupkremen, Color adapt, er usedvanlig god. Jeg er kresen for jeg har tørr hud, men denne var virkelig god!

ER dette et ok merke ? Hva mener dere, og er det flere som er fornøyde med kremen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137212-max-factor-et-bra-merke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Max Factor er kjempeålreit, syns jeg! Bra produkter, og ikke så dyrt. Jeg liker ikke å bruke store pengesummer på sminke, men siden jeg kjøper en del sminke (bruker det daglig), syns jeg det er bra at en kan få tak i bra ting til en rimelig penge.

Har brukt en del ting fra Max Factor. Også L'oreal syns jeg fungerer bra.

Lipfinity fra max factor skal ihvcrtfall være utrolig holdbar. I en test danket den ut både colourstay fra revlon og en annen leppestift fra loreal. Lipfinity holdt seg godt gjennom drikking, spising og kyssing...

Den er holdbar, men har en tendens til å forsvinne fra små sprekker i leppene hvis man glemmer å smøre med den "glinse-greia" _ofte_.

Og da ser det lite lekkert ut :P

Lepper med flak av farge.

Annonse

Den er holdbar, men har en tendens til å forsvinne fra små sprekker i leppene hvis man glemmer å smøre med den "glinse-greia" _ofte_.

Og da ser det lite lekkert ut :P

Lepper med flak av farge.

Jeg måtte smøre _veldig_ ofte med den glansegreia, ellers ble det tørt og sprekkete. Så akkurat den har jeg ikke god erfaring med. Brukte vel 2-3 smørestifter pr. lipfinity-stift...

Men så har jeg tørrhud-tendenser. Så det funker sikkert for noen :)

Jeg måtte smøre _veldig_ ofte med den glansegreia, ellers ble det tørt og sprekkete. Så akkurat den har jeg ikke god erfaring med. Brukte vel 2-3 smørestifter pr. lipfinity-stift...

Men så har jeg tørrhud-tendenser. Så det funker sikkert for noen :)

Noen andre fornuftige tips som ikke forsvinner så alt for fort? Jeg har gitt opp lipfinity pga sprekkingen.

Noen andre fornuftige tips som ikke forsvinner så alt for fort? Jeg har gitt opp lipfinity pga sprekkingen.

Nei, har gitt opp long lasting leppestifter...

Så nå går de i vanlige Max Factor eller L'oreal leppestifter. Så tar jeg dem heller på litt oftere.

Skal jeg ut, pleier jeg trykke lett på leppene med papir etterat jeg har tatt leppestiften på, så ta på pudder, og så leppestift tilslutt igjen. Den gode, gamle måten, med andre ord. Funker greit det. Det varer ihvertfall en stund, men leppestiften må jeg nok alltid ha med ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...