Gjest trampy Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Har ingen planer for hele dagen, bortsett fra å se idol så klart. Kjeder meg... Hva skal jeg finne på? Grått og trist ute. Forslag? 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Gå og kjøp deg nye utgaven av Fuzzy, lag deg en kopp kakao og sett deg godt til rette i sofaen.. Sett på heftig musikk og dans, dans, dans! Skriv et dikt. Lag en tråd her på dol som tiltrekker sør, og se hvor moro det blir! Osv.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 TV Oprah, Chicago Hope og dr.Phil Eller så kan du sitte her på dol. Lese avisen og kose deg med en kopp kaffe. Be noen komme på kaffebesøk eller gå på kaffebesøk selv ) 0 Siter
Gjest puken Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Du ber om forslag. En jobb, kanskje?? 0 Siter
Gjest trampy Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 TV Oprah, Chicago Hope og dr.Phil Eller så kan du sitte her på dol. Lese avisen og kose deg med en kopp kaffe. Be noen komme på kaffebesøk eller gå på kaffebesøk selv ) Lagde en kanne kaffe nå :-) 0 Siter
Gjest trampy Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Gå og kjøp deg nye utgaven av Fuzzy, lag deg en kopp kakao og sett deg godt til rette i sofaen.. Sett på heftig musikk og dans, dans, dans! Skriv et dikt. Lag en tråd her på dol som tiltrekker sør, og se hvor moro det blir! Osv.. Takk for forslag! Hvem er sør? 0 Siter
Gjest trampy Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Du ber om forslag. En jobb, kanskje?? Er arbeidsledig. Søker på jobber for tida. Ingen dum ide. Skulle gjerne hatt jobb. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Lagde en kanne kaffe nå :-) Men da tar du den til Chicago Hope på tvN kl 12.55 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Takk for forslag! Hvem er sør? Det er bare å lese litt på åpent fra igår så oppdager du raskt hvem sør er. Han er fin å diskutere med men du må holde tunga rett i munnen og ha klare argumenter ) 0 Siter
nynne Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Gå og kjøp deg nye utgaven av Fuzzy, lag deg en kopp kakao og sett deg godt til rette i sofaen.. Sett på heftig musikk og dans, dans, dans! Skriv et dikt. Lag en tråd her på dol som tiltrekker sør, og se hvor moro det blir! Osv.. Hva er fuzzy? Hilsen nysgjerrig-nynne 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hva er fuzzy? Hilsen nysgjerrig-nynne Fuzz (am slang) betyr "politi" eller "mye hår og/eller skjegg" Fuzzy betyr flokete, bustete, rotete, kaotisk osv. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Gå og kjøp deg nye utgaven av Fuzzy, lag deg en kopp kakao og sett deg godt til rette i sofaen.. Sett på heftig musikk og dans, dans, dans! Skriv et dikt. Lag en tråd her på dol som tiltrekker sør, og se hvor moro det blir! Osv.. Det blir ikke moro. 0 Siter
Gjest trampy Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Det er bare å lese litt på åpent fra igår så oppdager du raskt hvem sør er. Han er fin å diskutere med men du må holde tunga rett i munnen og ha klare argumenter ) OK. jeg er ikke så god til å diskutere. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Du kan lese pensumet mitt og ta eksamen for meg i databaser på lørdag. 0 Siter
still5barnsmor Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Vask dassen - det er helg. ...snakk om å stikke hull på ballongen......jeg var i _det_gode humøret vettu ;-)))) god helg til deg og fra 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hva er fuzzy? Hilsen nysgjerrig-nynne Tegneserieblad! Lyst å hilse på karakterene? http://www.comics.com/comics/getfuzzy/html/cast_GetFuzzy.html 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 OK. jeg er ikke så god til å diskutere. Da må du IKKE yppe med sør, for han er en heftig diskutant! *ta av seg hatten* 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Vask dassen - det er helg. Lol! Det uttrykket skal jeg ta med meg ut i livet! 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Vask dassen - det er helg. Det gjorde jeg i mårres:-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.