Gå til innhold

Hjelp - hva skjer i Glamour?

Anbefalte innlegg

Av naturlige årsaker får jeg ikke lenger sett på Glamour, det går jo bare på formiddager.

Men jeg dumpet tilfeldig innom her om dagen, og gud han hjelpe.....:

Macy lever, Taylor er død og både mor og datter (Brooke og Bridget) sikler etter Ridge. Som ikke er sønn av Eric likevel.

Hvor er det blitt av Amber, har alle skjønt at Erica var slem og hvor er mor sjøl? Og hvem ble begravet i Macys kiste? Hvordan døde Taylor?

Jeg får ikke helgefred før spørsmålene er besvart. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137258-hjelp-hva-skjer-i-glamour/
Del på andre sider

Fortsetter under...

still5barnsmor

vel....som hjemmerværende ser jeg på det som en plikt å holde meg oppdatert slik at ikke du skal gå glipp av for mye....:-)) så her kommer det:

*Macy ble slynget ut i skauen da bilen eksploderte, krøp til en hytte hvor faren beleilig nok fant henne og tok henne med til Italia...hvem som var i kisten er visst ikke spurt om ennå såvidt jeg vet

* Jada mor og datter sikler og rige er sønn av massimo...og ingen vet det utenom bridget, stephanie og mass...

*Taylor ble skutt av sheila og ericas far kom å hentet henne. amber har det bra og kommer nok snart på banen igjen...

sådetså...må si at jeg bare surfer innom avog til men leser på offentlige hjemmeside...vil du vite litt om hva som skjer vidrere???? *friste,friste*

klems fra

vel....som hjemmerværende ser jeg på det som en plikt å holde meg oppdatert slik at ikke du skal gå glipp av for mye....:-)) så her kommer det:

*Macy ble slynget ut i skauen da bilen eksploderte, krøp til en hytte hvor faren beleilig nok fant henne og tok henne med til Italia...hvem som var i kisten er visst ikke spurt om ennå såvidt jeg vet

* Jada mor og datter sikler og rige er sønn av massimo...og ingen vet det utenom bridget, stephanie og mass...

*Taylor ble skutt av sheila og ericas far kom å hentet henne. amber har det bra og kommer nok snart på banen igjen...

sådetså...må si at jeg bare surfer innom avog til men leser på offentlige hjemmeside...vil du vite litt om hva som skjer vidrere???? *friste,friste*

klems fra

Om du vet hva som skjer videre, er det da noen vits å se på det?

klems fra

Stor takk!

Er Rick og Amber sammen igjen? Hvem er Ericas far ( jeg trodde et øyeblikk at det kunne være Eric), er Sheila i kasjotten?

Er komplottet mot Amber oppklart, dvs. har de skjønt at hun var uskyldig?

Og jeg vil gjerne vite hva som skjer videre, ja.

nettopp...slipper det..bare surfer innom av og til for å se hakesleppene....-)) mens jeg venter på mannen (litt utålmodig på slutten ja....)

klems

Har du forresten lagt merke til at det er meget sjelden at noen sitter i Glamour? De står og står.

Annonse

still5barnsmor

Stor takk!

Er Rick og Amber sammen igjen? Hvem er Ericas far ( jeg trodde et øyeblikk at det kunne være Eric), er Sheila i kasjotten?

http://www.cbs.com/daytime/bb/

her kan du gå inn på arkivet å lese, vi ligger vel litt over året bak...

amber og rick ble sammen igjen og komplottet ble avslørt....hun ble faktisk trodd og det var slik det ble oppklart...

faren til erica er han james ettellerannet...husker du taylor behandlet ham for mange år siden...akkurat da glamour hoppet fem år frem i tid...en tidligere lærer av henne eller noe sånt...

var det mere????

litt om fremtiden...macy og deacon blir sammen og tar little eric fra amber og eric...rigde får vite hvem faren er og kommer sammen med brook....osv....se linken...

klems

Gjest fænegåg

Stor takk!

Her har du også en kjekk link :-)

http://ourworld.compuserve.com/Homepages/Scott_Novick/bnbupdid.htm

Hvis du trykker på January 2003 og leter litt nedover, så finner du hvor vi befinner oss nå.

Ingenting. Og det er vel stort sett poenget med Glamour, eller? Kan det være at jeg tar feil???

Ja, jeg ble helt satt ut da jeg oppdaget alt som hadde skjedd. Vanligvis står den serien helt stille, og i løpet av en 5-6 episoder har det kun gått et par timer, men så vips - var det meste snudd på hodet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...