Gå til innhold

idolkveld igjen- noen favoritter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes han er flink jeg. Men han når nok ikke opp som vinner. Han er ikke selvsikker nok synes jeg.

Så har han en veldig lut holdning. Men det er ikke bare han som har det. Ser at mange i tenårene går som om armer og bein er kasta på.

Husker ikke, kan være jeg slang avgårde i vinden for noen år siden, jeg og?

Skal se Idol i kveld jeg og. Synes det er veldig gøy. Har ingen bestemt favoritt. Men det er mange som er kjempe flinke.

Ei jeg kjenner, kom desverre ikke videre. Hun var blant de 70 beste. Men det er jo kjempe bra det og!!

Ha en hyggelig TV - kveld

Jeg synes han er flink jeg. Men han når nok ikke opp som vinner. Han er ikke selvsikker nok synes jeg.

Så har han en veldig lut holdning. Men det er ikke bare han som har det. Ser at mange i tenårene går som om armer og bein er kasta på.

Husker ikke, kan være jeg slang avgårde i vinden for noen år siden, jeg og?

Skal se Idol i kveld jeg og. Synes det er veldig gøy. Har ingen bestemt favoritt. Men det er mange som er kjempe flinke.

Ei jeg kjenner, kom desverre ikke videre. Hun var blant de 70 beste. Men det er jo kjempe bra det og!!

Ha en hyggelig TV - kveld

Jeg er enig med deg angående Trung. Han har en pen stemme, men jeg blir fort lei sånn typisk boyband musikk, og jeg tror ikke han kommer til å synge så mye annet en akkurat det for han har ikke stemme til det, den er veldig lys.

Annonse

Jeg er enig med deg angående Trung. Han har en pen stemme, men jeg blir fort lei sånn typisk boyband musikk, og jeg tror ikke han kommer til å synge så mye annet en akkurat det for han har ikke stemme til det, den er veldig lys.

Jeg synes han har en utrolig stemme til å være så ung. Får han noen år til, til å finne sin egen stil, tror jeg godt en kan høre mer til han.

I dag vet jeg ærlig talt ikke. Har holdt en knapp på Glenn Magne fra før, men ...

Syns Trung (er det ikke det han heter tro?) er flink nok, men det blir så klissesanger han synger bare ...

Og for en kroppsholdning han har ...!

I dag syns jeg vel at hun siste dama som sang var den beste. Ståle syns jeg ikke synger spes bra.

Nei jeg vet ikke jeg ... Det blir sikkert Trung eller hva han heter i hvert fall. SÅ håper jeg på hun siste dama. Amalie, var det det hun het?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...