MAO-Li Dran Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 hei alle sammen. jeg har skrevet inn noen ganger og etterlyst både det ene og det andre i forbinnelse med MAO-hemmere. Selv har jeg vært så heldig å bruke NARDIL i litt over ett år nå. Det var - som jeg har skrevet før - et vendepunkt i mitt liv. Men når det gjelder responsen fra brukere av denne siden, så har det ikke akkurat vært overveldende. men så fikk jeg en veldig god idé fra en bruker av denne siden - spør om AURORIX, for det er det jo fler som bruker - det står jo i felleskattalogen og er reversibelt osv. sant nok. så da gjør jeg det nå. det er jo ikke en himmelstormende forskjeld på reversible og irreversible MAOH. Så: er det noen der ute, som vil skrive om sine erfaringer med AURORIX - så skal de få - hvis de ønsker det, respons fra meg. Jeg tenker meg noe i rettningen av spørsmål og svar. og kanskje senere kan alle maoh-brukere møtes - og kanskje dra til syden sammen, med fine, like drakter der det er brodert på ryggen: jeg bruker MAOH-og er stolt av det.....hva sier dere...har vi en avtale? nei da! jeg bare tuller litt....må det. (det var det sønnen min sa når han var 3 år, på spørsmål om hvorfor han gjorde ditt eller datt; "må det", sa han. Kan ikke si i mot slikt..... meget vennlig hilsen - og ventende i spenning på respons - fra: 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137308-rekk-opp-h%C3%A5nden-de-som-er-forn%C3%B8yd-med-aurorix/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eos Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har etter mye mas klart å overtale legen til å gi meg Aurorix (har depresjon og sosialangst) etter to ulike SSRI. Har ikke gått på Aurorix to uker en gang, og er enda bare på 300 mg, men det virker lovende. Få bivirkninger, og framfor alt, de virker (i motsetning til SSRI-en). Har begynt å få igjen troen på at det faktisk går an å være frisk. Håper tendensen fortsetter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137308-rekk-opp-h%C3%A5nden-de-som-er-forn%C3%B8yd-med-aurorix/#findComment-857406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cerruti 1881 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har etter mye mas klart å overtale legen til å gi meg Aurorix (har depresjon og sosialangst) etter to ulike SSRI. Har ikke gått på Aurorix to uker en gang, og er enda bare på 300 mg, men det virker lovende. Få bivirkninger, og framfor alt, de virker (i motsetning til SSRI-en). Har begynt å få igjen troen på at det faktisk går an å være frisk. Håper tendensen fortsetter. Hei! Jeg har brukt aurorix i ca 7 uker. Startet med 300mg, for så raskt øke til 600mg. Den eneste virkningen jeg hittil har opplevd, er at søvnproblemene mine har blitt ubeskrivelige store. Får ikke sove, selv etter 3 sovetbl. Dette gjør at jeg nå er rimelig desperat og kommer til å gi de max 1-2 uker til... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137308-rekk-opp-h%C3%A5nden-de-som-er-forn%C3%B8yd-med-aurorix/#findComment-858088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eos Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei! Jeg har brukt aurorix i ca 7 uker. Startet med 300mg, for så raskt øke til 600mg. Den eneste virkningen jeg hittil har opplevd, er at søvnproblemene mine har blitt ubeskrivelige store. Får ikke sove, selv etter 3 sovetbl. Dette gjør at jeg nå er rimelig desperat og kommer til å gi de max 1-2 uker til... Da er kanskje ikke Aurorix det rette for deg. Slikt er jo veldig individuelt. Aurorix virker litt oppkvikkende. Du hadde søvnproblemer, jeg var konstant trett, og da var kanskje Aurorix et litt mer opplagt valg for meg enn for deg. Uten at du kunne være sikker på at ikke Aurorix ville hjelpe. En gang i fremtiden går det kanskje an å finne "den rette" medisinen ut fra en blodprøve eller noe, slik at vi slipper å prøve oss frem... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137308-rekk-opp-h%C3%A5nden-de-som-er-forn%C3%B8yd-med-aurorix/#findComment-858205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
aurorix Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg har etter mye mas klart å overtale legen til å gi meg Aurorix (har depresjon og sosialangst) etter to ulike SSRI. Har ikke gått på Aurorix to uker en gang, og er enda bare på 300 mg, men det virker lovende. Få bivirkninger, og framfor alt, de virker (i motsetning til SSRI-en). Har begynt å få igjen troen på at det faktisk går an å være frisk. Håper tendensen fortsetter. Personlig synes jeg SSRI medisiner er noe "dritt". Har man ikke nok problemer om en ikke skal få flere. Mest vanlige er vektøkning, impotens - manglende sexlyst som man får av disse såkalte lykkepillene. Gudselov av det finnes noe som heter AURORIX. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137308-rekk-opp-h%C3%A5nden-de-som-er-forn%C3%B8yd-med-aurorix/#findComment-1597098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.