Gjest sol33 Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Fikk ikke med meg resultatet..noen som vet? Hilsen 0 Siter
Gjest gamlebarbie Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Trung og han som dattra kalte Askeladden..;-) Roar. Han gråt av glede, og vant mitt hjerte..:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Trung og han som dattra kalte Askeladden..;-) Roar. Han gråt av glede, og vant mitt hjerte..:-) Roald, ikke Roar. Ellers vil jeg jo tro det står på www.tv2.no (idol-sidene der...) 0 Siter
Gjest sol33 Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Roald, ikke Roar. Ellers vil jeg jo tro det står på www.tv2.no (idol-sidene der...) Det stod ikke noe på tv2/idol, men takk for svar. Hilsen 0 Siter
Gjest gamlebarbie Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Roald, ikke Roar. Ellers vil jeg jo tro det står på www.tv2.no (idol-sidene der...) Gemini, flisespikkeri...;-) Roald, da. Askeladden..:-) Nei, vet du, han vant mitt hjerte da han ble så glad. Gjorde godt å se at til og med gutter kan gråte av glede.:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Gemini, flisespikkeri...;-) Roald, da. Askeladden..:-) Nei, vet du, han vant mitt hjerte da han ble så glad. Gjorde godt å se at til og med gutter kan gråte av glede.:-) Ja, det var vel noen tårer i øyenkroken til begge gutta, tror jeg. Glad at Roald gikk videre jeg også, litt "Josh Groban"-aktig - om enn ikke like fantastisk. Er spent på hvordan han gjøre det i finalerundene. 0 Siter
Gjest gamlebarbie Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Ja, det var vel noen tårer i øyenkroken til begge gutta, tror jeg. Glad at Roald gikk videre jeg også, litt "Josh Groban"-aktig - om enn ikke like fantastisk. Er spent på hvordan han gjøre det i finalerundene. Ja, det er jeg også.:-) Men det er jo 8 igjen, så dette blir bare mer og mer spennende.:-) Neste år er det kanskje noen jeg kjenner godt som er med.;-) Så da må dere stemme..;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.