Gjest shit og! Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Jeg skal på jobbintervju. Hva svarer jeg dersom de spør meg om hvorfor jeg ikke har min siste arbeidsplass og sjef som referranse? Saken er den at jeg kom i krfatig konflikt med min sjef og har derfor ikke oppført ham som refferanse... Men hva sier jeg? 0 Siter
Sør Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hvis de spør, kan du si: "For første gang i mitt liv kom jobbet jeg et sted hvor jeg ikke kom overens med sjefen. Sånn skjer noen ganger, men jeg betrakter meg som en person som det vanligvis er lett å jobbe med." Evt. kan du få referanser fra kollegaer. Din sjef er pliktig til å gi deg en saklig referanse. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Hvis de spør, kan du si: "For første gang i mitt liv kom jobbet jeg et sted hvor jeg ikke kom overens med sjefen. Sånn skjer noen ganger, men jeg betrakter meg som en person som det vanligvis er lett å jobbe med." Evt. kan du få referanser fra kollegaer. Din sjef er pliktig til å gi deg en saklig referanse. Med vennlig hilsen Eller sluttattest.. 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 gir dem telefonnr til en kompis og sier han er sjefen din )) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.