Gjest Zenna Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Reiser til København i kveld. Billetten bestilte jeg fra SAS på nettet. Først nå kom jeg til å tenke på reiseforsikring. Bør jeg kjøpe en forsikring for de 4 dagene jeg skal være vekkreist? Husker noen her tidligere nevnte at billetter som bestilles fra nettet ofte inkluderer en slags forsikring. Dersom bagasjen skulle forsvinne for eksempel. Stemmer dette? 0 Siter
punkyB Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Det er hvis du betaler med kredittkort at du får forsikring - feks. Diner. Dobbeltsjekk det med det kortet du har evnt. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Spør utstederen av kortet. Gebyrfri Visa er med reiseforsikring når du betaler minst halve reiseprisen med kortet, men da følger det vilkår med når du får kortet, så da hadde du nok sett det. De fleste? kort er uten forsikring. Hvis ikke så er Gouda reiseforsikring billig. (Jeg trodde de solgte ost 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.