Gå til innhold

hva er en tøffelhelt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke se noe positivt i å ha en tøffelhelt til mann.

Tøffelhelter lyder de minste vink og lar seg dupere, mange jenter vil utad ikke ha slike menn. Men hjemme synes de ofte det er greit når de får bestemme alle mulige smådetaljer.

Hvor skal ditt og datt stå henne, når og hvordan skal det vaskes, hva det skal være til middag, når det skal være sex o.s.v

Joda jenter vil vel egentlig ha tøffelhelter bare ingen vet om det :-)

Tøffelhelter lyder de minste vink og lar seg dupere, mange jenter vil utad ikke ha slike menn. Men hjemme synes de ofte det er greit når de får bestemme alle mulige smådetaljer.

Hvor skal ditt og datt stå henne, når og hvordan skal det vaskes, hva det skal være til middag, når det skal være sex o.s.v

"Joda jenter vil vel egentlig ha tøffelhelter bare ingen vet om det :-)"

Endelig - en ærlig DOLer;-)

Min mening:

En tøffelhelt er en dumsnill og tafatt mann som gjør det han får beskjed om. Han er dårlig til å ta initiativ og avgjørelser. Han er fleksibel og snill, lett å ha med å gjøre.

Tror en slik person ofte blir utnyttet og ikke får dekket egne behov. Det er en litt stakkarslig type som jeg tror er vanskelig å leve med i lengden om han ikke tør opp.

Litt tøffel er søtt og praktisk. Det er godt å bli oppvartet og deilig å ha en mann som kan fikse opp i ting og ta i et tak når en spør om det. Men er tøffel-faktene for dominerende så tror jeg ikke jeg hadde taklet å bodd sammen med han i lengden. Det bør være et noenlunde likeverdig forhold og jeg liker en mann som tar initiativ, som kan ta egne avgjørelser og som tar hensyn til egne behov og ønsker.

Annonse

Jeg kunne definitivt ikke tenkt meg en tøffelhelt! Liker å ha noe å "bryne meg på", det trenger jeg. Dessuten liker jeg ikke menn som er så talentløse at de ikke klarer å ta en avgjørelse sjøl

Det er naboen min du snakker om. Kona hans; Men du drikker ikke lengre, gjør du vel kjære? Tøffelhelten; Nei.

Han tror nesten på det selv, det er det som er så komisk. Det hender selvfølgelig at han kommer i dårlig selskap. Har jeg greid å slå i han 4 øl før hun begynner å ringe, så tar han ikke telefonen. Da går det leeenge til neste gang han stikker innom. Alene. Han får lov til å komme på besøk så lenge anstanden er med.

Fullstendig patetisk! Han er ellers en glad gutt.

En tøfflehelt er en som ikke har egne meninger i det hele tatt. En som aldri byr på utfordringer men bare følger partneren i ett og alt.

Det kan virke fristende en stund, men fryktelig irriterende etterhvert.

Jeg hadde en slik kjærest en gang, og til slutt ble jeg slem bare for å provosere fram en reaksjon.

Ikke bra...

Du har misfortstått, vi driter fullstendig i hvor ditt og datt står henne (så lenge det ikke dekker til surroundsystemet og TVn), om det er snurring eller pizza til middag, om dere har vasket eller ei. Sex får vi jo uansett. Det er de store beslutningene vi står for. Diskutere nøye nødvendigheten av et nytt stuebord. Så stikker vi ned på butikken og kommer hjem med en ny motorsykkel. Helt annet budsjett, det må dere da skjønne. Man låner da ikke penger til stuebord!

Huset, middagen og vaskingen må dere gjerne ta, så lenge det ikke blir _for_ rosa. Resten styrer vi. Og det gjør vi så bra at du ikke har skjønt det.

Annonse

Ulv I Faarikaal

På hyttetur hos meg: hun og han er gjester, han tar to skinkeskiver på brødskiva til frokost. Hun tar den ene skinkeskiva, legger den tilbake og gneller: "Her tar vi bare en skive!!"

Jeg gliser og legger skinkeskiva tilbake på den stakkars mannens skive. Det var min skinkepakke, så det er i tifelle jeg som skal lage restriksjoner og rasjoner.

Du har misfortstått, vi driter fullstendig i hvor ditt og datt står henne (så lenge det ikke dekker til surroundsystemet og TVn), om det er snurring eller pizza til middag, om dere har vasket eller ei. Sex får vi jo uansett. Det er de store beslutningene vi står for. Diskutere nøye nødvendigheten av et nytt stuebord. Så stikker vi ned på butikken og kommer hjem med en ny motorsykkel. Helt annet budsjett, det må dere da skjønne. Man låner da ikke penger til stuebord!

Huset, middagen og vaskingen må dere gjerne ta, så lenge det ikke blir _for_ rosa. Resten styrer vi. Og det gjør vi så bra at du ikke har skjønt det.

Ehe, javel. Hvorfor får jeg følelsen av at du tror jeg er en jente???

Jeg driter også i hvor ting står, ja faktisk så mye driter jeg i det at jeg ikke husker det fra gang til gang, og slikt blir det lett bråk av :-)

Ehe, javel. Hvorfor får jeg følelsen av at du tror jeg er en jente???

Jeg driter også i hvor ting står, ja faktisk så mye driter jeg i det at jeg ikke husker det fra gang til gang, og slikt blir det lett bråk av :-)

Det hørtes forferdelig ut som at du var på den andre siden av gjerdet. Unnskyld! Velkommen hjem!

På hyttetur hos meg: hun og han er gjester, han tar to skinkeskiver på brødskiva til frokost. Hun tar den ene skinkeskiva, legger den tilbake og gneller: "Her tar vi bare en skive!!"

Jeg gliser og legger skinkeskiva tilbake på den stakkars mannens skive. Det var min skinkepakke, så det er i tifelle jeg som skal lage restriksjoner og rasjoner.

He he he. Eller min svoger som strekker seg etter rundstykke nr 3, kaster et blikk mot sin tilkommende kone som ser på ham og nesten umerkelig rister på hodet, og han trekker hånden tilbake....

La nå mannen kose seg på ferie da for #¤%&

Eller: Vi skal ikke se Ringenes Herre selv om du er fan av Tolkien. Vi skal se Frida vi, ikke bare eventyr og tøys.

ho ho ho, og de HAR giftet seg...

He he he. Eller min svoger som strekker seg etter rundstykke nr 3, kaster et blikk mot sin tilkommende kone som ser på ham og nesten umerkelig rister på hodet, og han trekker hånden tilbake....

La nå mannen kose seg på ferie da for #¤%&

Eller: Vi skal ikke se Ringenes Herre selv om du er fan av Tolkien. Vi skal se Frida vi, ikke bare eventyr og tøys.

ho ho ho, og de HAR giftet seg...

Det er tøft å være mann:-|

Det er tøft å være mann:-|

Jeg er sikker på at hun er opprinnelsen til utrykket Jernhånd i silkehanske.

Stakkars svoger. Og han tror at han blir tatt vare på han!!! At hun bare passer på hans ve og vel....

Ut og drikke med sin bror når de er på besøk? Nei VET du hva. Huff og huff. Og gubben og hans bror som hadde et SÅ godt forhold før da.... Nå ser dem ikke samme filmer engang. Actionfilm? BUuuuuu.

Rart hun ser så søt ut og virker så grei.

Jeg er sikker på at hun er opprinnelsen til utrykket Jernhånd i silkehanske.

Stakkars svoger. Og han tror at han blir tatt vare på han!!! At hun bare passer på hans ve og vel....

Ut og drikke med sin bror når de er på besøk? Nei VET du hva. Huff og huff. Og gubben og hans bror som hadde et SÅ godt forhold før da.... Nå ser dem ikke samme filmer engang. Actionfilm? BUuuuuu.

Rart hun ser så søt ut og virker så grei.

Se bare meg, jeg får deng og ukvemsord bare jeg ymter om temaet her på forumet (se tidligere tråd) Jeg har ikke våget å nærme meg PCen på ei hel uke:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...