Klara Q Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Er det bare jeg som synes Line Verndal er sinnsykt lik Jill Bottolfsen? Er de i slekt, eller? http://www.radio1.no/img/djs/jill_bottolfsen.jpg http://www.ba.no/multimedia/archive/00322/Line_Verndal_versjo_322623h.jpg 0 Siter
Anki Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 De var ganske like ja Liker hun Line Verndal jeg. Hvor har jeg Jill Bottolfsen fra igjen? *tenke* 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 De var ganske like ja Liker hun Line Verndal jeg. Hvor har jeg Jill Bottolfsen fra igjen? *tenke* Tror vi så henne på tv3 en gang i tiden, men kan ikke for mitt bare liv huske hva hun gjorde der.. Og så jobber/jobbet hun i Radio1 Oslo etterpå. 0 Siter
April Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 De var ganske like ja Liker hun Line Verndal jeg. Hvor har jeg Jill Bottolfsen fra igjen? *tenke* Jill Bottolfsen jobber i Radio1 tror jeg. Hun har tidligere vært programleder i TV3s "Blind Kjærlighet" eller hva det nå het, for noen år siden... 0 Siter
nick Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Kødder du eller? Hun ene er jo helt hvit! Det er ikke hun andre, så foreldrene kommer ikke en gang fra samme land! 0 Siter
Anki Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Tror vi så henne på tv3 en gang i tiden, men kan ikke for mitt bare liv huske hva hun gjorde der.. Og så jobber/jobbet hun i Radio1 Oslo etterpå. Hmm..tror ikke det er der jeg har sett henne heller, for jeg har aldri sett mye på TV3. *tenker videre* 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 Kødder du eller? Hun ene er jo helt hvit! Det er ikke hun andre, så foreldrene kommer ikke en gang fra samme land! De er 'hvite' begge to. Likheten er ikke mest påfallende på disse to bildene, men hvis man kjenner til begge damene (de har begge vært å se på skjermen), vet man kanskje hva jeg mener. 0 Siter
Gjest mai liss Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Hmm..tror ikke det er der jeg har sett henne heller, for jeg har aldri sett mye på TV3. *tenker videre* Enig! De er veldig like, jeg har også tenkt på det mange ganger! Bildene her sier jo sitt, men jeg tror nok at folk må ha sett dem begge "live" for å forstå hvor like de egentlig er :-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 Synes ikke de var sååå like. Ikke utifra disse bildene, men hvis du har sett dem begge på skjermen (?), - synes du ikke de har veldig like trekk/mimikk? 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 Enig! De er veldig like, jeg har også tenkt på det mange ganger! Bildene her sier jo sitt, men jeg tror nok at folk må ha sett dem begge "live" for å forstå hvor like de egentlig er :-) Ah! Takk! Så deilig at det ikke bare var meg, da! Ja, en må kanskje ha sett dem i 'levende bilder' - for det er ikke bare trekkene som er like, men mimikken også. 0 Siter
nick Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 De er 'hvite' begge to. Likheten er ikke mest påfallende på disse to bildene, men hvis man kjenner til begge damene (de har begge vært å se på skjermen), vet man kanskje hva jeg mener. Nei, hun første er mye blekere enn nr. to. To er også mye gulere. 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 Nei, hun første er mye blekere enn nr. to. To er også mye gulere. Hallo?? Det ene er et svart/hvitt-bilde.. Er det det du mener? Prøvde du å være morsom...? 0 Siter
nick Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Hallo?? Det ene er et svart/hvitt-bilde.. Er det det du mener? Prøvde du å være morsom...? Rasist! 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 Rasist! Er du bakfull, eller? 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 -bak. Hvis det er det at du ikke har fått fastelavnsboller idag som gnager, så må du bare komme og forsyne deg - det står fire-fem stk i kjøleskapet. 0 Siter
fresja Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 De var ganske like ja Liker hun Line Verndal jeg. Hvor har jeg Jill Bottolfsen fra igjen? *tenke* Jill Bottolfsen har nok vært i NRK (jeg har knapt sett TV3), tror det var i et barne/ungdomsprogram. 0 Siter
Anki Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Jill Bottolfsen har nok vært i NRK (jeg har knapt sett TV3), tror det var i et barne/ungdomsprogram. ok, er nok der jeg har sett henne ... kommer bare ikke på hva det kan ha vært 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Ikke utifra disse bildene, men hvis du har sett dem begge på skjermen (?), - synes du ikke de har veldig like trekk/mimikk? Det vet jeg ikke. JEg har sett Jill Bottolfsen (kjempesøt), men ikke Line ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.