Gjest bilkjøper Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Ser at Suzuki har relativt små biler med firehjulstrekk. Noen som har erfaring med disse bilene? Tror jamen ikke jeg ønsker å gå over til 2-hjuls trekk igjen, her er det mye snø og dårlig fremkommelighet. 0 Siter
Gjest krøvel velle voll i valle Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Eide lenge en Baleno,veldig fornøyd med den.Det du bør tenke over er hva du forlanger av en bil. Selv kjører jeg sjelden langturer,bruker stort sett bilen til handleturer osv.Når du kjøper bil av denne typen får du "det du betaler for." Billige biler,men komforten er vel så som så.Ganske minimalt med utstyr,litt "fattigslig" er vel mitt inntrykk. Hadde iallefall aldri problem med denne bilen,dog er jeg nøye med å følge serviceheftet.Til mitt bruk vil jeg si dette var en optimal bil,driftsikker og billig å kjøre med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.